לפי דיווחים ברשתות הערביות הבוקר (ראשון), חמאס הודה בשיחות סגורות כי יחד עם סגן ראש הזרוע הצבאית של הארגון חוסל גם מפקד חטיבת מחנות המרכז של ארגון הטרור, מרואן עיסא.

לאחר התקיפה במרכז הרצועה: בחמאס בודקים האם מרוואן עיסא חוסל | תיעוד הזירה
דו"צ על ניסיון החיסול של מראוון עיסא: "טרם התקבל אימות סופי"

כאמור, חמאס אישר בשיחות סגורות כי הבכיר חוסל בתקיפת חיל האוויר בנוסיראת שבמרכז הרצועה לפני כשבוע, והוא קבור מאז תחת הריסות המנהרה בה שהה, ביחד עם מפקד חטיבת מחנות המרכז של ארגון הטרור שנהרג עמו. לפי הערכות, יחד עם עיסא שהה במבנה מח"ט מחנות המרכז בזרוע הצבאית של חמאס, רזי אבו-טמעה.

בתוך כך, הגארדיאן הבריטי דיווח כי במשך 72 שעות לאחר התקיפה, כל מערכות התקשורת בין המנהיגים הבכירים של חמאס, שמבוססות על אפליקציות מוצפנות ושליחים, השתתקו. לפי הדיווח, כך קרה גם במקרים של חיסולים קודמים של בכירי חמאס.

עיתונאי מעריב בן כספית דיווח כי זמן קצר לאחר ההפצצה של המתחם בו שהה, היה ניסיון בחמאס להגיע עם שופלים ובאגרים כדי לנסות ולחץ את עיסא. וישראל תקפה את הכלים הכבדים של חמאס על מנת למנוע את ניסיונות החילוץ.

יחיא סינוואר, מוחמד סינוואר, מוחמד דף, מרוואן עיסא (צילום: רויטרס,עבד רחים כתיב)
יחיא סינוואר, מוחמד סינוואר, מוחמד דף, מרוואן עיסא (צילום: רויטרס,עבד רחים כתיב)
 

שר הביטחון יואב גלנט התייחס בשבוע שעבר לידיעות על החיסול, העביר מסר עמום לאור הדיווחים ואמר כי "יש הצלחות, כולל ביממות האחרונות ויהיו עוד הצלחות - הפעולה עקבית והולכת בכיוון המתאים. יחד עם זאת, אנחנו צריכים לקחת בחשבון שייתכן ויהיו לפנינו אתגרים נוספים - הראשון שבהם בצפון, על כל המשמעויות שלו״.

גם ראש הממשלה בנימין נתניהו רמז לחיסולו של אבו אלבראא' ואמר כי "אנחנו בדרך לניצחון המוחלט. בדרך לניצחון הזה, חיסלנו כבר את מספר 4 בחמאס. 3, 2, ו-1 בדרך. כולם בני מוות, אנחנו נגיע לכולם".