בפתח שעת התוכנית השנייה והמשותפת שלהם ב-103FM, שוחחו הבוקר (ראשון) ינון מגל וברק סרי על התנהלותם של אמצעי התקשורת השונים בימים אלה של המלחמה המורכבת בעזה ובצפון. "חלק מהאסטרטגיה שלך היא התבכיינות, ניסיון להלהיט את דעת הצופים ולומר להם שבזים ולועגים להם", טען סרי למגל.

יממה לאחר השידור: ינון מגל החליט לסגור חשבון עם רוני קובן | האזינו

בהמשך, הוסיף: "הציבור הרבה יותר מפוכח, וזו הבעיה שלכם. אתה לא מאמין ב־80 אחוזים מהדברים שאתה אומר. אתה יותר אינטליגנט מהדברים שאתה אומר. אתה עבד נרצע של רה"מ, המצאת את המילה משרת. אני ימני, אני מזרחי, ואני לא מהקטלוגים שלך. אתה בסוף איש אליטה, אתה מנסה להיות הקול של ישראל השנייה. מה לך ולישראל השנייה? הקול של החרדים והמזרחים, מה לך לחרדים ולמזרחים? עומד מולך אדם שבאמת מייצג את האנשים הללו". 

ינון השיב בתגובה: "הדבר האחרון שאפשר להגיד עליי הוא שאני מתבכיין. אני נלחם בכם, אני מכה בכם, אתם מתבכיינים על מכונת רעל. אני לא מוריד את הראש. מה שאני עושה היום יותר חשוב ממה שעשיתי בסיירת ובגל"צ. אתה משובט של השמאל. כלי ריק של השמאל".

מגל הוסיף: "אני עושה מהפכה תודעתית, אני מציל את עם ישראל, אני מציל חלקים גדולים שאמרו להם שהם לא רציונליים. אותך שיבטו. אתה משובט. אתה עבד של האליטה, אתה כמו בן כספית, אתם עבדים".