מאז פרוץ המלחמה הפך אליהו יוסיאן אחד הפאנליסטים הבולטים בתקשורת הישראלית, למרות שלעיתים עורר סערה בעקבות התבטאויותיו. היום (ראשון) יוסיאן עורר שוב סערה, והפעם בעקבות ציוץ שפרסם בחשבון ה-X שלו, ומי שהגיב לו היה כתב חדשות 12, עמית סגל.

יוסיאן הגיב לציוץ של חבר הכנסת אחמד טיבי, שטען כי "מאות מסגדים נהרסו או נפגעו על ידי צה"ל בעזה במהלך המלחמה", וכתב: "מאחל לך רמדאן מבורך. תמיד הערכתי אותך על היושר, ועל נאמנותך לעמך. (בשיא רצינות). האם יש לך פתרון לבני תועבה בתוך עמי? (שלום עכשיו, שוברים שתיקה, מר"צ, וכדומה שברוב המובהק הם חילוניים- ליברליים)?".

"הם תמיד פעלו נגד הלאומיות היהודית ונגד בני עמם (עם ישראל) האם תוכל לתת לי עצה טובה, כשאלוהים ייתן לי כוח, איך לטפל בהם? הרי אני מכיר את האסלאם היטב, ע"פ הקוראן הקדוש הם (חילוניים- ליברליים) שורש הבעיה, הם משחיתי הארץ. התוכל לתת לי עצה, כשאלוהים ייתן לי כוח, איך לעקור אותם? אגב- מסגד הופך להיות יעד צבאי כשמשתמשים בו למחסן לאמל״ח ולכן יש להרוס/ להפציץ אותו בדחיפות", הוסיף.

מיד לאחר מכן, כתב חדשות 12 עמית סגל הגיב ליוסיאן, ובחשבון ה-X שלו כתב: "אם היינו רוצים פונדמנטליזם אירני אלים, היינו הולכים למקור".

לאחר מכן, יוסיאן הגיב לדבריו של סגל: "זה הרגע שלעמית סגל אין חוש הומור ופספס את הפוסט הציני שלי. לכן, לצערי אני נאלץ להגיב לו ברצינות. מה דעתכם? עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12? הזרם הרעיוני שאני מתנגד אליו בתוקף (חילוני-ליברלי) פוסל את עם ישראל. הרי מגדירים את זרם הכיפה הסרוגה נאצי, משיחיסט, גזען. יאיר גולן הגדיר את עמית בפומבי שונא ערבים... זה אותו זרם שמגדיר את זרם הכיפה השחורה פרימיטיבי וראינו בהפגנות האחרונות תופעות אנטישמיות מכוערות נגד החרדים. הזרם הזה פוסל כל יהודי ויהודי שלא חושב כמוהו. זה אותו זרם רעיוני שפועל נגד הביטחון הלאומי של מדינת ישראל, בצמרת הפיקוד, במערכת המשפט, במשרד החינוך ועוד".

"אותו זרם שהעביר מסמכים נגד מדינת ישראל למועצת הביטחון, פועל נגד חיילי ישראל, שעד לפני 07/10 הפגין עם דגלי אש״ף (רוצחי היהודים), זה אותו זרם שהצביע נגד הדחת כתם הבושה עופר כסיף ועוד…. האבסורד הוא שעמית סגל בכבודו ובעצמו ריאיין את חבר הכנסת אחמד טיבי! אותו איש שתומך בשהידים (רוצחי עם ישראל). אולי עמית סגל מכר את נשמתו לערוץ 12 בגלל תלושי המשכורת שמקבל מהם?! מה דעתכם?".