אחרי שאתמול השתלטו על משרדי הלוגיסטיקה של אונר"א - הבוקר (שלישי) הגיעו פעילי "מאהל המילואימניקים" למשרדי הנהלת ארגון הטרור הממוקם גם הוא בירושלים. הפעילים הכריזו על כ"שטח עוין למדינת ישראל" והציגו את מיצג "התינוקות השרופים" - כסמל לכל הילדים הישראליים שעובדי ארגון הטרור אונר"א אחראים באופן ישיר לטבח שלהם ב-7 באוקטובר. כזכור, מאז ה-7 באוקטובר ישראל חשפה עד כה הוכחות לקשר ישיר בין אונר"א לבין הטבח, הכולל מעורבות ישירה של עובדי אונר"א בטבח וחטיפת אזרחים צעירים ומבוגרים ובהחזקתם בשבי.

חיזבאללה על הכוונת: פרטים חדשים על התקיפה הלילית בסוריה

בין מובילי ההפגנה הייתה איילת סמרנו, אמו של יונתן סמרנו, שגופתו נחטפה בידי עובד אונר"א ברכב של הארגון, שאמרה: "הבן שלי נחטף ב-7 באוקטובר על ידי אונר"א. אונר"א שווה חמאס, והוא ארגון טרור לכל דבר ועניין ולא יכול להיות שהמשרדים שלהם ישבו בירושלים בתוך מדינת ישראל. עשינו מצור על המשרדים של אונר"א ונמשיך לדאוג שהם לא ישבו בתוך המדינה ושהיא לא תהיה קיימת יותר. אני קוראת לכל הישראלים להצטרף למאבק שלנו כי זה לא רק המאבק האישי שלי אלא של המדינה כולה".

רס"ן במיל' גלעד אך, מיוזמי "מאהל המילואימניקים", אמר: "אתמול פורסם שמדינת ישראל מנעה ממזכ"ל אונר"א להגיע לרצועת עזה. אנחנו שמחים שהלחץ שאנחנו מפעילים מתחיל לעבוד - אבל זה עדיין לא מספיק. צריך לגרש באופן מיידי את כל עובדי אונר"א מישראל ולסגור בצווים מנהליים את המשרדים שלהם. אנחנו, המילואימניקים, הפסקנו לשתוק. נמשיך להיאבק עד להכרעה מלאה בעזה ובצפון, נמשיך להיאבק עד שכל הטרור ייצא מתחומי מדינת ישראל וגם יתרחק בצורה משמעותית מהגבולות שלה".