חברת כנסת מהאופוזיציה נועדה עם שרה נתניהו בניסיון לרתום אותה למאבק לקידום עסקה לשחרור חטופים, כך דווח הערב (חמישי) בחדשות 12. על פי הדיווח בפגישה בין שאר הדברים שנאמרים, נתניהו אמרה כי "שחררנו כל כך הרבה חטופים, אפילו תודה לא אמרו לנו". 

אחרי ההאשמות של ינון מגל: שרה נתניהו היא רק הקורבן | מיקי לוין
ינון מגל לא לבד: עמית סגל בביקורת נגד שרה נתניהו

מטעם שרה נתניהו נמסר בתגובה לחדשות 12 כי "בארבע עיניים אפשר לומר הכל, כולל שקרים והמצאות". יצוין כי במקביל לפרסום הדברים, הגיעה שרה נתניהו לאירוע קריאת "שמע ישראל" בכותל למען החטופים.

כזכור, בחודש ינואר דווח באותו הערוץ כי במהלך מפגש של מספר משפחות של חטופים  עם ראש הממשלה רעייתו ומתאם השבויים והנעדרים גל הירש, פנתה נתניהו למשפחות וטענה בפניהן שהמסרים בתקשורת מחזקים את מנהיג חמאס ברצועת עזה יחיא סינוואר. האמירה הזו עוררה סערה: חלק מהמשפחות אף צעקו ויצאו נגד דבריה בטענה כי החטופים שחזרו דווקא טענו כי הריאיונות של בני המשפחות בתקשורת חיזקו אותם ועזרו להם". לדברי המשתתפים, בשלב הזה נדרשה התערבותו של נתניהו עצמו, שהבהיר שהשבת החטופים נמצאת בראש מעייניה של אשתו. 

מחאה לשחרור החטופים (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)
מחאה לשחרור החטופים (צילום: Tomer Neuberg/Flash90)

בערוץ 13 כי אשת ראש הממשלה אשר שהתה בפגישה יחד עם משפחות החטופים ביקשה מהם שלא להתראיין בתקשורת זאת בטענה כי הדבר גורם להעלאת המחיר להחזרתם. בדיווח, נטען כי לאחר הדרישה החריגה של אשת רה"מ, חלק מהנוכחים זעמו מאוד ואמרו שהם ימשיכו להתראיין. בשלב זה, רה"מ בנימין נתניהו התערב והטענות הללו כנגדם הופסקו.