חברת הכנסת מהליכוד, טלי גוטליב, התראיינה היום (שישי) לערוץ 13 בנוגע למקרה שבו קטעה את עמית שגב, שאחותו רינת, בעלה ושניים מבניהם נרצחו, בן משפחה שכול, שאמר כי ראש הממשלה והממשלה "מושחתת", ואמרה לו: "אתה לא תדבר ככה על ראש הממשלה". היא הסבירה את דבריה. בנוסף, אמרה כי תתנגד לחוק שראש הממשלה מנסה להעביר.

אירנה נבזלין, רעייתו של יולי אדלשטיין: "אני מאוד מודאגת מהממשלה הזו"
לאחר וטו של רוסיה וסין: נפלה הצעת ארה"ב במועצת הביטחון להפסקת אש בעזה

טלי גוטליב קוטעת אח שכול, עמית שגב, בוועדה בכנסת (צילום :ערוץ הכנסת)

טלי גוטליב אמרה: "באופן מגמתי, לא אומרים את העובדה שהוא אמר שאנחנו ממשלה רעה, עבריינית ומושחתת. אנחנו לא נהיה שק בתוך הדבר הזה לחבטות של קללות בתוך הכנסת. אם תריץ את הסרטון שוב את הסרטון, תראה שאמרתי לו שהוא לא ידבר ככה לא לראש ממשלה ולא לממשלה. אני לא מוכנה יותר לקחת חלק בביזוי ובסילוף של חברי כנסת בממשלה שגם התקשורת לוקחת בו חלק, והופכת אותנו לשק חבטות".

המחאה נגד הממשלה (צילום: מרים אלסטר)
המחאה נגד הממשלה (צילום: מרים אלסטר)

עוד אמרה: "אני רוצה להבהיר לך את הדבר הבא. עם כל הכבוד לך, תפעיל את הסרטון שוב ותראה אם צעקתי. יש לכם בתקשורת אהבה לדמוניזציה ולהפוך אותי לצועקת. מי שצעק שם זה גלעד קריב". היא המשיכה והסבירה: "אני לא נמצאת בהפגנה, אנחנו נמצאים בוועדת ביקורת של הכנסת שאמורה הייתה לדון בגיוס חרדים, ואנחנו נותנים במה בפתחה של כל ועדה במשך 5 חודשים למשפחות החטופים ולמשפחות השכולות. יש לנו אליהם באמת דאגה אין קץ".

חרדים מפגינים נגד שוויון בנטל (צילום: איתי רון, פלאש 90)
חרדים מפגינים נגד שוויון בנטל (צילום: איתי רון, פלאש 90)

כשנשאלה על השתמטות החרדים ועל החוק שמנסה להעביר ראש הממשלה, אמרה: "אי אפשר לחשוד בי שאני ביביסטית במובן הקלאסי. אני תומכת בו וכשצריך להעביר עליו ביקורת אני מעבירה עליו ביקורת, והוא ממשפחה שכולה אני מבקשת להזכיר. באשר לחוק הגיוס, אף אחד לא מפתיע אותי פה. אני לא אצביע לחוק הגיוס וגם אמרתי את זה. זה לא העניין של השוויון בנטל כמו זה שאני לא אתן פטור לקבוצה חרדית. ? לשיטתי שלי כולם צריכים להתגייס".

בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)
בנימין נתניהו (צילום: יונתן זינדל, פלאש 90)

היא הבהירה שהיא הולכת להצביע נגד החוק שמקדם נתניהו ואמרה: "בוודאי. אני מסבירה בצורה מוחלטת, למדתם שאם אני אומרת משהו אני אומרת את זה וזה יתבצע לא משנה מה ינסו להפיל עליי. מהסיבה הפשוטה: אנחנו בזמן מלחמה. היום ראיתי הודעות שמפקדים שלחו לחיילים: אל תפתחו טלוויזיה, כי הם עסוקים בתעמולה תבוסתנית. אח שלי חזר מחאן יונס, וסיפר העבודה בדרום הייתה אדירה לחימה עצימה".

כזכור, משפחות החטופים ניסו לחלק השבוע משלוחי מנות בכנסת, שכוללים פיתה, כמה זיתים וכף גבינה, כחלק ממה שפורסם על מה שאוכלים החטופים. בנוסף, הוגשו השבוע מטעם המשפחות השכולות "מכתבי פיטורים" לחברי הקואליציה. כשניסו להגיש מכתב לאדלשטיין, ענה באופן בוטה: "עוף לי מהעיניים".