המחאה נגד הממשלה עולה שלב: היום (שבת) כמה מפגינים נגד הממשלה טסו במצנחי רחיפה מעל בית ראש הממשלה בקיסריה, כשלצדם שלטי מחאה, שבהם נכתב בין היתר: "אתה הראש אתה אשם". בתוך כך, התיעוד של המפגן הופץ ברשתות החברתיות וגרם לסערה גדולה.

קבוצת "מוקד קיסריה" שפרסמה את התיעוד, כתבה בנוסף ברשת ה-X (טוויטר לשעבר): "בית תחת בית גם מהאוויר. הבוקר הצוותים המעופפים שלנו עברו מעל בית האשם. השמועה מספרת שהייתה השכמה מוקדמת בארמון הצפוני. וזאת אחרי שאמש הנחושים של הקרקע לא נתנו לאשם ורעתו להרדם בשקט. התחייבנו ואנחנו מקיימים. התחלנו הכי חזק שלנו ומאז בכל יום אנחנו מגבירים. עד שהחטופים והמפונים לא בבית הוא לא יהיה בנחת גם בתוך הבית".

המשתמש גאיוס הגיב על התיעוד וכתב: "מצנחי רחיפה מעל קיסריה...באמת זה מה שהם בחרו להשתמש בו אחרי ה-7 באוקטובר? מה השלב הבא? מה הם רצו להמחיש פה? איפה ההתחשבות ברגשות?". מי שעוד הגיב היה נועם פתחי שכתב בחשבון ה-X שלו: "מה תושב קיסריה אמור לחשוב? שזה חמאס או עז אדין אל קפלן?".

אורלי לב כתבה: "מצנחי רחיפה מעל הבית הפרטי של ראש הממשלה !!!! איפה השב"כ? או שכולם כאן שותפים בדיוק כמו ב7.10". המשתמש עמרי פרבר כתב ברשת ה-X: "פשיטה עם מצנחי רחיפה? מה עם טנדרים לבנים של טויוטה?... כמה בוז לטראומה ש(עוד לא) עברנו פה צריך כדי לעשות דבר כזה? חבורת דפוקים בחיי".