מלחמת חרבות ברזל: חבר הכנסת אלון שוסטר (המחנה הממלכתי) שוחח היום (שלישי) עם ענת דוידוב בתוכניתה ב־103fm והביע את דעתו באשר לחוק הגיוס החדש והשנוי במחלוקת.

"נראה כמו ד"ש מסער": בממשלה זועמים על היועמ"שית, שנפגשה עם נתניהו ולוין
"תפסיקו להתבכיין", "חלק מלה פמיליה": בן גביר ובן כספית בעימות חזיתי

בפתח הראיון אמר: "מתייחסים עניינית לגמרי לסוגיה חשובה מאוד שנמצאת על סדר היום שלנו, בניגוד לעניין החטופים שסופרים בימים ובשבועות את דחיפות קבלת ההחלטות, בסוגיה הזו יהיו שבועות ארוכים של התדיינות, אנחנו נתנגד למתכונת שמוצעת ויחד עם זאת לא נחפש תירוצים לצאת מהממשלה בזמן מלחמה, סדר העדיפות שלנו לא כיצד אנו יוצאים מהממשלה אלא כיצד אנו משפיעים עליה בסוגיות עומק קריטיות".

"אתמול שוחחתי עם אדם חרדי שאמר משפט שכאב לי, הוא אמר שהם 'חוששים שהבנים יצאו אחרים מהצבא' ואני אומר כאן, אני יצאתי אחר מהצבא, בלי ראיה בעין אחת", המשיך. "וגם הבן שלי שנלחם בעזה ובח'אן יונס ייצא אחר, מי שיוצא בחיים מהשירות הצבאי יוצא אחרת. שלא יאיימו בכך שיצאו אחרים".

על גיוס בני הישיבות אמר: "זה חיוני מאין כמוהו לביטחון ישראל, ליציבות המרקם החברתי הישראלי, ולכלכלת ישראל וכלכלת המשפחה החרדית, אנחנו נתנגד למתווה שמוצע כרגע כי הוא לא כולל החלטה עקרונית שכולם משרתים, גם ערבים, ומשום שהוא משאיר לממשלה טווח פעולה בלי מוגבל".

תקיפה במרחב זבוד (צילום :דובר צה"ל)

בסוף הראיון נשאל מה הקו האדום שלכם בניהול המלחמה והמו"מ להחזרת החטופים, והשיב: "הקו האדום הוא שכל עוד בקבינט ניהול המלחמה גנץ ואייזנקוט מרגישים שהם יעילים, וזה מה שהם חשים, אנחנו נהיה שם ונספוג את החבטות עד שלא יוחזרו החטופים, אנחנו נהיה שם".

סייע בהכנת הכתבה: אליעזר בן יהודה 103fm