בן כספית צייץ היום (שבת) בטוויטר ותקף את מפקד מחוז ת"א, ניצב פרץ עמר, זאת לאחר שהמשטרה שיגרה מכתבי אזהרה למפגינים בולטים לקראת המחאות במוצ"ש: "מנסה להפחיד", כתב כספית. "המחאה נגד ההפיכה המשטרית המטורללת נמצאת כאן הרבה לפני שהביאו אותך מהמחוז הדרומי. לא מדובר במחאה אלימה. להיפך. האלימות הגיעה, בד"כ, מצד השוטרים (יש אצלך איזה סנ"צ סוויסה שחובב רימוני הלם, ועוד כמה פרשים שחובבים הצלפות וכו')", תקף.

"חשש לחיי אדם": האזהרה החריגה של מפקד מחוז ת"א לקראת המחאה בקפלן
דיווחים: כטב"ם פגע ברכב או"ם בלבנון; צה"ל: "לא תקפנו"

עוד הוסיף: "במסגרת מחאות, נחסמים כבישים. בד"כ בסוג של 'הסכמה', לפרק זמן לא ארוך. וגם כשלא, אז חוסמים והמשטרה מכילה ואחר-כך מפנה תוך הפעלת כוח מדודה. מה אתה מנסה לעשות במכתב שלך? 1. לכסת"ח את עצמך. 2. להפחיד את המוחים. 3. להרשים את זה שאמור למנות את המפכ"ל הבא. זה לא ראוי. אני מצטרף לקריאתך למוחים: בלי אלימות. מסוג כלשהו. לא להרים יד על אף אחד ועל שום דבר. לא להשחית רכוש. כן להילחם על הארץ הזאת, כי אין לנו אחרת".

כזכור, מפקד מחוז תל אביב ניצב פרץ עמר העביר אל מארגני המחאה מכתב תחת הכותרת - "מחאות מוצ"ש - חשש לחיי אדם". במכתב מציין ניצב עמר כי המשטרה רואה חשיבות להפגין וזאת כחלק מחוק היסוד לחופש הביטוי שמהווה את נשמת אפה של הדמוקרטיה, אולם לצד החובה לאפשר את חושבת הביטוי, על משטרת ישראל חובה לדאוג כי במהלך ההפגנה ישמר גם הסדר הציבורי.

עוד כתב: "לאחרונה אנחנו עדים לתופעה מתוקנת שהתגברה במוצאי שבת האחרונה ב-23.3 במהלכה קבוצות גדולות של אזרחים התארגנו מראש לחסימת נתיבי אייילון, כך גם להעברת צמיגים ולוחות עץ שהוכנו מבעוד. מדובר בפעולות מסוכנות. בנוסף, קבוצות שונות נעות במהירות בכבישי העיר על מנת להחמק מהמשטרה".