בשיחה שערך הבוקר (ראשון) חגי, אביו של אלישע יהונתן לובר ז"ל שנפל בקרב ברצועת עזה, עם ינון מגל וברק סרי, פנה למשפחות החטופים עקב ההפגנות האחרונות נגד הממשלה: "אתם לא תשרפו את המדינה. אם צריך להיאבק בכם, אני איאבק. מיליוני אנשים מסתכלים בכם בזעזוע, ורק מפני כבודכם, הם שותקים".

לובר המשיך ושיתף: "כשעמדתי מול הקבר הפתוח של יהונתן, הבן שלי, נשבעתי על הקבר שלו, שלא אני ולא אנשים כמוך, לא ניתן לחזור ל־6 באוקטובר. פתאום אני פותח במוצ"ש ורואה את הדברים האלה, זה היה כמו דפיקה שנייה בדלת בשבילי. אנשים, בטעות גדולה, חושבים שאם למישהו כואב, מותר לו להחריב את המדינה".

מיד לאחר מכן הבהיר: "אנחנו נקים כוח מוסרי וערכי, הוא כבר קם, והכוח הזה, לא אני הקמתי אותו, הוא קם מהמוני אנשים שמה שהם לא יעשו לעולם זה לנקוט באותן שיטות שאנחנו מדברים נגדן. בהפגנה הבאה שהולכים לחסום, אני אעמוד שם עם שלט גדול של יהונתן ואני אשאל אותם, 'האם יהונתן נפל לשווא?' ואם הם רוצים לרדת ולחסום, שיעשו את זה על גופתי, שידרסו אותי, שיהרגו אותי, שיצרפו אותי יחד ליהונתן. זה לא יקרה פה במדינה הזאת. נגד מי אתם לוחמים? נגדי. זה לא ביבי, זה קל נורא להגיד ביבי. זה פשוט להתחמק. אתם לא נגד ביבי, 'אחים לנשק', קפלניסטים, ברקיסטים ואני לא יודע מי עוד, אתם נגדי. נגד אב שכול שהצביע לימין ועדיין חושב שהימין צודק וחושב שיהונתן נהרג, לדעתי, בגלל הסכם אוסלו".

לקראת תום השיחה ציין כי "מחלוקת זה דבר נפלא, אין על זה מחלוקת שחייבת להיות מחלוקת, יש טון, יש סגנון, יש חסימות. חסימות כבישים זו אלימות. 'אחים לנשק' כתבו לי היום ש'זו מחאה לא אלימה', זו אלימות. להשבית את המשק? זו אלימות. אני מדבר נגד המשפחות השכולות שעושות כך. מותר לי ומותר לכל אדם בישראל, גם אם הוא לא שכל את בנו, גם אם הוא לא שלח את בניו להילחם. אתה אזרח במדינה ומותר לך. הכאב לא יוצר בעלות על השיח. כל אזרח במדינה רשאי, זו זכותו לדבר נגד ולהגיד בקול צלול 'אני נגד המעשה הזה של משפחות החטופים'. הוא אפילו לא חייב באותה נשימה להמשיך ולומר 'ואני בעד לשחרר אותם' ".