שר הנגב והגליל יצחק וסרלאוף מתח היום (ראשון) ביקורת על המפגינים נגד הממשלה, אך גם על העומד בראשות הממשלה בנימין נתניהו. "ההפגנות בזמן מלחמה הן פרס ליחיא סינוואר", האשים בכנס "כיפה" בשיתוף "קואליציית הארגונים הדתיים למען בריאות הנפש' העוסק במתמודדי נפש בצל המלחמה.

הסוף לחיסולים ממוקדים? ההיערכות החריגה של חיזבאללה
"מסוגלים לתקוף כמו ב-7/10 בכל רגע": התכנית של נסראללה עדיין על השולחן

בהמשך, כאמור, מתח ביקורת על התנהלותו של נתניהו בגזרה הצפונית, ואמר: "ראש הממשלה ישב עם ראשי הרשויות ואמר להם תוך עשרה ימים אני מביא החלטה לצפון. התברכנו בראשי רשויות שיודעים לנהל אירוע אבל הם צריכים את התקציב הזה כמו אוויר לנשימה.

"כשאתה בא לשם אז תעמוד במה שאתה אומר. גם ככה כבד להם. או שאל תגיד. תגיד בקרוב, אבל אל תתן להם ציפייה שאתה לא יכול לעמוד בה. חודשיים עברו ואומרים להם שעוד מעט ועוד מעט. אנחנו במלחמה ומי שלא מאמין שיסע למטולה. טנקים בחצרות. אם זה לא מלחמה אז מה זה מלחמה?".

השר יצחק וסרלאוף (צילום: יוסי זליגר)
השר יצחק וסרלאוף (צילום: יוסי זליגר)

הוא הוסיף: "בלי ביטחון תושבי הצפון לא יחזרו הביתה. אני רוצה לקוות שאנחנו לא נכנסים ללבנון מטעמים טקטיים ולא מטמעים של חשש או לחץ בינלאומי. אני יודע דבר אחד - החלטה מדינית לא תפתור את הבעיה, היא אולי תדחה אותה בכמה חודשים".

לבסוף הבהיר: "אני מקווה שתעבור החלטת ממשלה לצפון בקרוב. זאת הסיבה שאני פה ולא בישיבות ממשלה. עד שאין החלטה על הצפון אין לי מה לעשות בישיבות ממשלה".