חברת הכנסת קטי שטרית מהליכוד התראיינה הבוקר (שלישי) בתכנית 'שבע-תשע' ב-103FM עם ענת דוידוב וניסים משעל והתייחסה בין היתר לתפקודו ומצבו הרפואי של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "מדובר בפרוצדורה רפואית מזערית. בעלי עבר אותה לפני חצי שנה. ראש הממשלה הוא חזק, גם רפואית וגם מול האויבים שלנו והמצב הרפואי שלו שקוף. הוא חזק, הוא מנהל את הדיונים, את הקבינט המלחמתי ואת הכנסת בצורה מאוד מאוד עקבית ואומץ לב. החיטוט הזה, לצערי הרב, יותר ניזון משנאה ושמועות". 

בנוסף, נשאלה שטרית את דעתה על השעייתה והחזרתה של פרופ' נדירה שלהוב-קיבורקיאן, המרצה למשפטים שהכחישה את מעשי הטבח והאונס מהשבעה לאוקטובר ולאחר מכן התנצלה. לדברי חברת הכנסת: "לפרופ' הנכבדה יש היסטוריה רחבה מאוד של הוצאת דיבה. האישה הזו מסתובבת בכל העולם ומייצגת את מדינת ישראל, ושם היא אומרת בקולה, בכל ההרצאות, שצה"ל עושה ניסויים בילדים פלסטיניים. היא אומרת 'לא היה אונס, לא הייתה חטיפה, לא היה הרג, מדינת ישראל משקרת לעולם'. 

על התקפלות האוניברסיטה העברית להחזירה לתפקיד אמרה שטרית: "הפלא ופלא, היא התנצלה על המילים שאמרה והחזירו אותה חזרה. הזמנתי את ראשי האוניברסיטה לשיחה. זה סיפור הזוי, אמרו לי אנחנו עסוקים ולכן לא יכולים להגיע". 

סייעה בהכנת הכתבה: שני רומנו 103fm