יו"ר מפלגת 'ישראל ביתנו', חבר הכנסת אביגדור ליברמן כתב הערב (שלישי) בחשבון ה-X שלו (טוויטר לשעבר) כי אין שום הצדקה לרכוש מטוסי קרב בסכום כולל של 35 מיליארד דולר. 

לדבריו של ליברמן, ״ממשלת ישראל חייבת לקבל שתי החלטות מיידיות: בתחום הביטחוני, אין שום הצדקה לרכוש מטוסים בסכום כולל של כ-35 מיליארד שקל. לא יתכן שמיליציות בסנדלים מסוגלות לשגר טילי שיוט וכטב״מים לעבר ישראל, בשעה שבכדי לתקוף בתימן, מדינת ישראל צריכה להעלות טייסת שלמה לאוויר לטיסה של אלפי קילומטרים דרומה".

לכן, במקום לרכוש מטוסים בכ-35 מיליארד שקל, ניתן לרכוש מטוסים בכ-20 מיליארד שקל, ולהשקיע 10 מיליארד שקל בהקמת חיל טילים אפקטיבי שיענה על האתגרים הביטחוניים, וחמישה מיליארד שקל לחיזוק זרוע היבשה. בתחום הכלכלי, חייבים להביא ארצה באופן מיידי כרבע מיליון עובדים זרים, שזקוקים לענפי הבניה, התעשייה, החקלאות והמלונאות. אחרי כמעט חצי שנת מלחמה, הגיע הזמן להחליף דיסקט", הוסיף.

בריאיון שערך חבר הכנסת ליברמן לעיתונאי בן כספית ב'-מעריב' אמר כי “תקציב הביטחון צריך לעלות מיד מ־70 מיליארד שקל בשנה ל־95 מיליארד, לפחות לעשר שנים", הוא אומר בראיון מיוחד ל"מעריב", “אין ברירה, הכל כאן בנוי על מדיניות שגויה ותפיסת מציאות מעוותת. את ההוכחה קיבלנו ב־7 באוקטובר. עכשיו צריך לתקן".

כשהיית שר ביטחון הודעת על הקמת חיל טילים. אני זוכר שקצת עשו ממך צחוק סביב זה.“נכון. בספר שכתבתי ב־2004 כבר היה פרק על חיל טילים. צה"ל פשוט פספס את עידן הטילים. זה כמו חיל הפרשים ההיסטורי, כשהפולנים לא שמו לב שהופיעו הטנקים, והפרשים שלהם הסתערו על הפנצרים הגרמניים וחטפו. היום, חיל האוויר עושה הכל כדי לחנוק את חיל הטילים.לפני שעזבתי את משרד הביטחון אמרתי שאנחנו צריכים להתבסס על חמישה סוגי טילים. מטילים קטנים ומדויקים עד טילים שמגיעים למעגל השני והשלישי - איראן, חות'ים".