בפתח שעת התוכנית השנייה, שוחחו בן כספית וינון מגל על הפגנות משפחות חטופים הקוראות להתפטרותו של ראש הממשלה בנימין נתניהו וליציאה לבחירות. "מה המטרה? מה התכלית? לאן זה הולך?", פתח ינון בצרור שאלות. 

"אני רואה את הדברים שאתם מעוללים למדינת ישראל ודי משתומם על האירוע", הודה. "אתם משרתים את האויב בזמן מלחמה, אתם מתנהגים כמו ערב רב. האויב מראה את מה שאתם עושים ומחכך ידיים בהנאה. אתם פשוט משרתים את האויב נגד עם ישראל בזמן מלחמה. זאת האמת. אם הם ימשיכו ככה לא יהיה הסכם. שורפי אסמים, אחרי 2,000 שנה ההיסטוריה חוזרת על עצמה". 

בהמשך, הוסיף: "חמאס מצטט אתכם, אתם קולטים איזה אירוע מטורף? אתם משתפים פעולה עם חמאס, עם חיזבאללה, עם איראן. די כבר, אתם שורפים את האסמים. תפסיקו, מטורפים. תפסיקו לשרוף את המדינה. אתם תובילו להתקפה של חיזבאללה עלינו, כמו שהובלתם להתקפה של חמאס. אתם גורמים לרצח יהודים ולנפילת חיילים. איפה איזנקוט וגנץ? איפה מנזר השתקנים? איפה לפיד? איפה אלה שדיברו על אלימות בחברה הישראלית? רוב האנשים היו אנרכיסטים, גם למשפחה שכולה אסור לפרוץ את מעגלי האבטחה". 

בתגובה, השיב בן בשאט נפש: "הם קיבלו את המנדט לתקן, ומה שאתם רואים עכשיו זה התיקון. אלימות זה דבר רע. ממש רע. אני לא מתכוון להגיד למשפחות של חטופים או למשפחות שכולות איך למחות. סינוואר ישב בכלא הישראלי 22 שנה, למד עברית, ומכיר את החברה הישראלית. הוא זיהה היטב את נקודת התורפה שלנו - נתניהו וחבר שופריו. הוא ידע שביבי לא יכול לנהל מלחמה".