"הבינוי והמיגון של מעונות ראשי הממשלה מבטאים חוסר יעילות ובזבוז כספי ציבור. מדובר בהתנהלות שערורייתית", כך קבע אתמול מבקר המדינה מתניהו אנגלמן בדו"ח ביקורת מיוחד על מעונות ראש הממשלה. 

סערת דו"ח מבקר המדינה: "אי אפשר להתעלם מכך שביתו של נתניהו שופץ"
בטון מוחלק? לא תאמינו מה דווח שנתניהו ביקש לשפץ בקיסריה; בן כספית לא נשאר אדיש

כתב המשפט של 'חדשות 13' אביעד גליקמן התייחס היום (רביעי) לדברים וטען בתוכניתם של בן כספית ואריה אלדד ב-103FM כי "שמונה חודשים משפחת נתניהו מתווכחת עם הגורמים המקצועיים במשרד ראש הממשלה בדרישה שבאמת ישפצו את קיסריה, במשרד ראש הממשלה טוענים 'זה השבחת הבית וזה לא תפקידה של המדינה'. שרה נתניהו מתעקשת ואומרת, 'אי אפשר לעשות את עבודה התחזוקה בלי השבחה' ולכן מגיעים בסוף לדיל".

"מה הדיל אומר? המדינה תשלם 190 אלף שקלים ונתניהו ישלם מעל חצי מיליון שקלים. ככה המדינה רק על תחזוקה ונתניהו ישלם על השבחה. חשב משרד ראש הממשלה התחיל להעביר כספים לנתניהו, כל פעם סכום אחר ואחרי שהוא מעביר כבר 165 אלף שקלים ונשאר האחרון, הוא רואה שרק המדינה משלמת אבל שנתניהו לא מוציא שקל מהכיס שלו ולא עושה את העבודות שהוא הבטיח. כלומר משתמש רק בכספים של המדינה", הוסיף.

לדבריו, "ביצעו רק את החלק הנקודתי של ה־190 אלף שקלים שהמדינה הייתה אמורה להעביר שלזה נתניהו התקשר עם קבלן מסוים. ברוב חוצפתם, אחרי שהחשב מסרב להעביר את התשלום האחרון, לנתניהו יש בעיה כי הוא הבטיח לקבלן, הוא חתם איתו על חוזה על 190 אלף שקלים, אז הוא נאלץ להוציא מהכיס 25 אלף שקלים ואחרי זה הוא רודף חודשים אחרי המדינה שתחזיר לו את ה־25 אלף שקלים. זה פשוט טירוף. בבלפור לדעתי עובדים, עד כמה שאני יודע, אבל שים לב גם מה אנשי המבקר אומרים, שאם נתניהו עובר לקיסריה ולא מתעקש, אין סיפור בנט, אין סיפור נתניהו ברחוב עזה, אין סיפור לפיד כי השיפוץ היה נגמר".