העיתונאי בן כספית התייחס היום (חמישי) לחשש מהתגובה האיראנית, לאחר חיסול בכיר משמרות המהפכה בסוריה. "איראן מייחסת לישראל סיכול של 8 בכירי משמרות המהפכה בהם גנרל בכיר מאוד. איראן טוענת שזה קרה בשגרירות שלה, כלומר בריבונותה (לא נכון, הבניין שנפגע לא היה שגרירות). איראן מכריזה שתגיב. איראן תגיב", כתב. 

הקבינט יתכנס הערב; ראש אמ"ן חליוה: "לא בטוח שהרע ביותר מאחורינו"
הכתובת כבר על הקיר: ישראל בדרך למלחמה שעוד לא הכרנו

עוד הוסיף: "יש סוג של סיכוי שתגובה איראנית עוצמתית, בהיקף שלא ידענו עד היום, תדרדר אותנו למלחמה הגדולה ההיא. הסיכוי לא גבוה, אבל לא זניח. שתי שאלות - 1. האם ישראל תסכל את התגובה האיראנית? פיגוע, או שיגור טילים בליסטיים או כטב"מים/רחפנים? 2. מה יהיה הנזק והאם יהיו אבידות".

כמו כן, אמר כי "התרחיש האופטימי ביותר הוא שאיראן תשגר מה שתשגר וישראל תיירט את מה ששוגר או את רובו. זה יאפשר לשני הצדדים להתפזר בשקט. אבל יש גם תרחישים פחות אופטימיים".

בשלב זה, כספית הביע את דעתו בסוגיה: "דעתי האישית היא ש"עידן ההכלה" הסתיים. שילמנו עליו ביוקר. הערה: היכולות של איראן וישראל בתחום הקונבנציונלי אינן שוות. לישראל עוצמה שיורית כוללת עדיפה וגדולה בהרבה מאשר לאיראן. בדגש על חיל האוויר, כמובן (לאיראן אין חיל אוויר משמעותי כרגע, אם כי היא מצטיידת במטוסי סוחוי רוסיים). אם נתעלם מהגרעין, כמובן. לא צריך להיכנס לפאניקה. הבהלה תורמת לצד השני. צריך להיות עירניים, דרוכים, לא לצאת ברגע זה לקמפינג במקום בעייתי, למשל. אבל לתת את מבטחנו בצה"ל, שהפעם מגיע לאירוע מוכן. לשם שינוי".