מלחמת חרבות ברזל: כרמית קציר, אחותו של החטוף אלעד קציר פרסמה היום (שבת) פוסט בפייסבוק ובו בישרה, כי אלעד נרצח בשבי ארגון הטרור החמאס ברצועת עזה. לאורך הפוסט, קציר מבקרת את התנהלות קבינט המלחמה וראש הממשלה בנימין נתניהו. כזכור, קציר נרצח בחודש ינואר והופיע בשני סרטוני תעמולה של חמאס.

יוסי כהן לא נפל למלכודת האכזרית של אופירה, אבל הצופים הבינו את המסר
ארבעה מחבלים חוסלו בח'אן יונס; 40 טון חומר נפץ הושמד | צפו בפעילות גבעתי

קציר כתבה: "דובר צה"ל לא יספר לכם שלראש הממשלה, לקבינט ולצה"ל אין מושג איפה מוחזקים מרבית החטופים, החיים והנרצחים. הוא גם לא יספר לכם שאין להם שום דרך לשמור על החטופים, גם כשהם יודעים איפה הם. אלעד נחטף מביתו בניר עוז חי ושלם וצולם פעמיים מתוך השבי. ניתן היה להציל אותו לו עסקה היתה קורית בזמן. המנהיגות שלנו פחדנית ומונעת משיקולים פוליטיים ולכן זה לא קרה".

"הוא אולי יוכר כנפגע פעולות איבה אבל המונח המדויק הוא 'נפגע פעולות הפקרה'", המשיכה. "הוא הופקר ב-7.10 והופקר 183 ימים בשבי, בהם ניתן היה להחזירו בחיים. 'כל שמאחר לפדות השבויים היכן שאפשר להקדים, כאילו שופך דמים'.

"ראש הממשלה, קבינט המלחמה וחברי הקואליציה. תסתכלו על עצמכם במראה ותגידו אם ידיכם לא שפכו את הדם הזה. יש לכם עוד 133 חטופים לפדות, עולמות להציל", כתבה לסיום.

פעילות צוות הקרב של חטיבת גבעתי בשכונת ׳אל אמל׳ בחאן יונס. קרדיט: דובר צה"ל (צילום :דובר צה"ל)