שרת התחבורה מירי רגב גרמה הערב (שבת) לסערה גדולה לאחר שהתראיינה לתכנית "פגוש את העיתונות" בערוץ 12 ותקפה בחריפות את המפגינים נגד הממשלה. זאת, לאחר שבשבוע שעבר מאות הפגינו מול מעון ראש הממשלה בירושלים, במחאה שהפכה לסערה במיוחד, ובעיצומה אירעו עימותים עם המשטרה, לאחר ניסיון לפרוץ את המחסומים.

השרה רגב אמרה: "הכתובת כבר על הגדר, נמצאים שם אנשים עם לפידים כדי לרצוח ולהרוג את ראש הממשלה". אחרי זה פנתה למגיש התכנית, בן כספית, ואמרה: "אתה לא תשתמש במשפחות החטופים". לדבריה, " אני עושה הבדל בין כוח קפלן למשפחות החטופים, אני מכבדת את משפחות החטופים, אני מבינה את הכאב של משפחות החטופים, אני נפגשת עם משפחות חטופים, אני יודעת שכל יום בשבילם זה נצח".

מירי רגב (צילום: יונתן שאול, פלאש 90)
מירי רגב (צילום: יונתן שאול, פלאש 90)

כוח קפלן בתגובה למירי רגב: "מירי רגב היא מכונת תעמולה ושנאה בשירות מי שעומד בראש 14 שנה, בנה את החמאס ואשם באסון הנורא בתולדות המדינה. ההסתה השקרית שלה כלפי המפגינים היא ניסיון שקוף לברוח מאחריות למחדל.  זו שעתם של האזרחים והאזרחיות להציל את המדינה מידי ממשלת החורבן".

ראש השב"כ רונן בר התייחס ביום רביעי האחרון באופן חריג למחאה הסוערת שהתקיימה אמש מול משכן הכנסת ומעון ראש הממשלה בירושלים. בר אמר כי "השיח האלים ברשת וחלק מן המראות שראינו הלילה בירושלים, חורגים מכללי המחאה המקובלים, פוגעים ביכולת לשמור על הסדר הציבורי, עשויים להוביל לחיכוך אלים עם גורמי האבטחה, להפריע להם למילוי תפקידם ואף לפגיעה באישים מאובטחים.ישנו קו ברור בין מחאה לגיטימית למחאה אלימה ובלתי חוקית. זוהי מגמה מדאיגה שעלולה להוביל למחוזות מסוכנים שאסור להגיע אליהם".