חבר הכנסת צבי סוכות, התראיין היום (חמישי) ב-103FM, והתייחס לדיווחים אמש על כך ששר האוצר בצלאל סמוטריץ', סירב לצפות בסרט זוועות מיום הטבח בחודש אוקטבור האחרון. "כל פעם שומע חלקי ציטוטים של הדלפות מהקבינט, מציע לכולם לא לסמוך עלה דברים האלה כעובדות", טען. 

"מחבל בן 12 עמד מולי": העדות המצמררת החדשה מהטבח בנובה
מפתיע? השר הבכיר מציג תרחיש אפשרי להקמת מדינה פלסטינית

עוד הוסיף כי "הרבה מאוד דברים שפורסמו כביכול שהיו בקבינט עלו כותרות מסוימות והמציאות הייתה הפוכה. אני מכיר את השר סמוטריץ', אנחנו חברים טובים, מטבע הדברים הייתי לידו לא מעט. השר סמוטריץ' מסתכל למציאות בעיניים, אין כאן ניסיונות לא לראות מה שקרה. אני מניסיון ארוך לא מאמין להדלפות שיוצאות מהקבינט. אני יודע שהוא נפגש כל הזמן עם משפחות שכולות, משפחות חטופים, משקיע שעות רבות כל יום, אין כאן שום עניין של בריחה".

המלחמה הסתיימה?
"לא, המלחמה ממש לא הסתיימה. צה"ל ממשיך לפעול בעזה. בסוף לצערי במדינת ישראל יש יותר מדי כלי תקשורת שמדווחים דברים לא נכונים. צה"ל פועל בעזה, עכשיו, בדקות אלו. בתחילת הדרך, הציגו לנו את תוכנית המלחמה ויש שני חלקים - השלב העצים והשלב של הפשיטות והכניסות מבחוץ. אנחנו עדיין בשלב העצים, זה לא השתנה. 

חיסול בכיר בכוח רדואן (צילום: דובר צה"ל)

כמו כן, הביע תמיכה בכניסה לרפיח: "לא מכיר אף אחד בממשלת ישראל שאומר שלא. אנחנו מחוייבים, המלחמה הזו קיומית, הכרחית וצודקת מאין כמוה. אנחנו ניכנס לרפיח, מדינת ישראל תעשה את זה. זה אירוע שהוא יותר טקטי. כשהתשובות שאנחנו מקבלים הן מבצעיות, טקטיות, צריך לזכור שיש לנו מגבלות כוח, אנחנו לא מעצמה, אין לנו מספר בלתי מוגבל של חיילים ואמצעי לחימה. בסוף יש גם סיבות טקטיות למה דברים לוקחים זמן".