התיעוד מרגעי החטיפה של נועה ארגמני ובן זוגה ממסיבת הנובה בשביעי לאוקטובר, אשר פורסם ב"דיי מייל", הפך לאחד הזכורים והוויראליים מאירועי השבת השחורה ולאחד מהסמלים של המתקפה האכזרית של חמאס. כעת, פורסם תיעוד נוסף של אותה החטיפה, אשר מוסיף לגודל הזוועה שחוותה נועה.

בתגובה לזוועות המין של חמאס: כך החליטו לפעול באיחוד האירופי

כזכור, בסרטון הראשון ניתן לראות את ארגמני מתחננת על חייה בעודה מוחזקת על ידי מספר פעילי חמאס על אופנוע שמובילים אותה לעזה. נועה נשמעת גם מושיטה את ידיה לבן זוגה שנחטף יחד איתה ומובל באורן רגלי לצדה. אמש (חמישי), הדיילי מייל פרסם תיעוד נוסף מרגעי האימה, בו נראית רק נועה, ללא בן זוגה, מוקפת בכ-10 מחבלים, כאשר אחד מהם שם שקית על ראשה.

לפני כשלושה שבועות, בני משפחותיהם של החטופים נועה ארגמני ומוחמד אלאטרש ושר החוץ ישראל כ"ץ מהליכוד נפגשו עם שר החוץ של סינגפור, ד"ר ויויאן בלאקרישנאן. במהלך הפגישה, הוריה של החטופה נועה ארגמני, ליאורה ויעקב ארגמני, פנו לשר החוץ של סינגפור: "נועה היא הבת היחידה שלנו, לאשתי לא נותר עוד הרבה זמן. המשאלה שלה זה לראות את נועה עוד פעם אחת - תעזור לנו להגשים את המשאלה".

התמונה בכתבה פורסמה לפי סעיף 27א' לחוק זכויות יוצרים. מערכת האתר מכבדת זכויות יוצרים ומשקיעה מאמצים באיתור בעלי זכויות יוצרים לצורך שימוש בחומרים המופיעים באתר.  אם לדעתכם נפגעה זכותכם כבעלי זכויות יוצרים בחומר המופיע באתר זה, הנכם מתבקשים לפנות באמצעות דואר אלקטרוני לכתובת: [email protected]