בן כספית, עיתונאי "מעריב", התייחס לריאיון ששודר אמש (חמישי) ב"עובדה" עם ראש השב"כ לשעבר נדב ארגמן, והמשיך למתוח ביקורת חריפה על ראש הממשלה בנימין נתניהו. "משדר מצמרר של 'עובדה', לכל אורכו", כתב. 

באיראן כבר החליטו: זה יהיה גודל המתקפה על ישראל | דיווח
אין גבול לאכזריות: פורסם תיעוד חדש מחטיפתה של נועה ארגמני

עוד הוסיף: "החלק הראשון הופך קרביים. שני אנשים מתוך צוות המו״מ שמעידים (בטשטוש קול) על הדרכים בהן בנימין נתניהו מנסה לעכב, למסמס ולמשוך את המו״מ. איך הוא מדכא יצירתיות ומנהל את האירוע מאחורי גבו של קבינט המלחמה. עדויות מטלטלות, על באמת".

"אחר-כך נדב ארגמן. מעיד על אי כשירותו של נתניהו. למרבה הצער, הוא לא מספק פרטים גרפיים, אלא רק מנתח את מהלכיו והתנהלותו. אני אומר בוודאות - לו רצה, יכול ארגמן להביא גם סיפורים, אירועים ומקרים שמוכיחים בעליל שביבי לא כשיר. הוא לא עשה את זה. אולי טוב שכך", הוסיף. 

הוא המשיך לתקוף את סביבת נתניהו: "הבעיה של מכונת הרעל עם ארגמן היא, שהוא מחוץ לקונספציה. הוא הכי 'קרבי' שאפשר להיות. 40 שנה בשירות הבטחון, תמיד בשפיץ המבצעי. חותר למגע. כל הכהונה הטיף לכך שחמאס לא מורתע. הציג תכניות אופרטיביות לחיסול ראשי חמאס (שנתניהו דחה). אי אפשר לטפול עליו כלום. הוא היה נגד פועלים מעזה, נגד הכסף הקטארי, נגד ה'הכלה'".

בנימין נתניהו במסר לאיראן (צילום: דוברות ראש הממשלה)

לסיום, כתב: "זה לא הפריע לשני הליצנים, בן-גביר וסמוטריץ׳, לנפק תגובות שהופכות את ארגמן ל'חלק מהקונספציה'. ובכן, ארגמן היה חלק מהקונספציה בדיוק כמו שסמוטריץ׳ מבין בניהול קופת המדינה ובן-גביר תורם לבטחון. ולסיום: זו היתה עונה משוגעת של 'עובדה'. שבוע אחרי שבוע. פוליצר קטן עליהם".