שוב מתמגנים: ראש הממשלה בנימין נתניהו ורעייתו שרה נתניהו שהו בסוף השבוע האחרון בביתו של המיליארדר סיימון פאליק בשכונת תלפיות בירושלים - כך דווח בוואלה!. בשנים האחרונות שהו בה בני הזוג מידי פעם, ולפי הדיווחים הווילה היוקרתית כוללת מקלט מתקדם נגד טילים.

ללא קניונים, מערכות חינוך והופעות: שינוי דרמטי בהנחיות פיקוד העורף
במקום ירי לעבר ישראל: כך איראן עלתה מדרגה במערכה מול צה"ל

גורמים בסביבת נתניהו אישרו לוואלה! כי ראש הממשלה לן בווילה אתמול, וזאת לאחר שעיתונאי "הארץ" אורי משגב דיווח כי ברקע החשש מתגובה איראנית לחיסול הבכיר בדמשק, השניים חזרו לשהות בוילה בתלפיות. כזכור, בתחילת המלחמה משפחת נתניהו עברה לגור בבית משפחת פאליק וזמנם חולק בין הבית בקיסריה לתלפיות. בחודשים האחרונים הם שבו להתגורר בדירה ברחוב עזה בירושלים.

השתלטות איראנית על ספינה בבעלות ישראלית (צילום :רשתות ערביות)

פאליק הוא בן לאחת ממשפחות התורמים האמריקניות הגדולות ביותר בקריירה של נתניהו, ואחד ממקורבי המשפחה. רה"מ ורעייתו מתארחים בווילה של פאליק כשהם נמצאים בירושלים, מקיימים בה פגישות ומשתמשים בה לצרכים משפחתיים וחברתיים. ב-25 באוקטובר, כ-10 ימים לאחר השבת השחורה, דווח ברשת 13 כי השניים עברו לווילה ולקחו איתם את הטבח האישי של מעון ראש הממשלה, שמבשל להם בשגרה בביתם שברחוב עזה - וזאת בניגוד להנחיות.

לפי אחד המקורות, "הבית הועמד לרשותם". ביתו של סיימון פאליק בירושלים, בו נתניהו מתארח, נמצא ברחוב שקט ויוקרתי בשכונת תלפיות, ומשקיף לנוף פנורמי של העיר העתיקה. באותו בית, ביולי 2019, פאליק אירח את מסיבת יום ההולדת של יאיר נתניהו, שעל פי מספר דיווחים שוהה בחודשים האחרונים בדירה בפלורידה שגם היא בבעלות משפחת פאליק.