לילה היסטורי עבר על המדינה שלנו, כאשר 331 שיגורים נורו לעבר ישראל מאיראן, בעימות הישיר הראשון אי פעם בין שתי במדינות. התגובה של צה"ל לאיום החסר תקדים הייתה ללא דופי, מה שמתבטא בכך שהאירוע הסתיים כמעט ללא נפגעים, מלבד ילדה בת 10 שנפצעה קשה מרסיס, ועם נזק מועט מאוד לרכוש. ראש הממשלה בנימין נתניהו סיכם את הלילה עם ציוץ קצר בן ארבע מילים, התגובות להן הוא זכה לא היו חמות, בלשון המעטה.

איראן לא ציפתה: אלו המדינות שהתייצבו לצד ישראל כנגדה

"יירטנו. בלמנו. יחד ננצח", כך צייץ נתניהו בחשבון X (טוויטר לשעבר) הרשמי שלו, קצת אחרי השעה 07:00. על פי הדיווחים, ראש הממשלה חלק את זמנו הלילה בין ישיבות הקבינט לבין שיחות טלפון עם נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן.

התגובות לציוצו של נתניהו, כאמור, לא היו חיוביות ברובן המוחלט. זהו אוסף חלקי בלבד של מה שהיה לאזרחי ישראל לומר: "אני מבינה שעל זה לקחת אחריות", "צה״ל יירט. צה״ל בלם. אתה הסתתרת בבונקר אטומי של משפחת פאליק", "אתה מדבר כאילו יש לך כוח להחליט דברים אבל אתה הכלבה של ביידן. שתוק!".

עוד נכתב: "תודה לחיל האוויר, עכשיו לך הביתה", "צה״ל יירט, צה״ל בלם, אתה לא עשית כלום", "אתה לא יירטת ולא בלמת. צה"ל בלם וצהל יירט. התודה והפרחים לג'ו ביידן. אתה גרמת למתקפה הזאת. אתה כל כך חלש שהאיראנים כבר לא סופרים את ישראל. גמרת את ההרתעה הישראלית".