בנוסף, הנחה שר החוץ את עובדי משרדו “להוריד כפפות” ולפתוח בקמפיין אגרסיבי בבירות העולם, בדגש על בירות אירופה ובארה”ב. מטרת הקמפיין להציג את האיום האיראני לעולם החופשי. בבסיס הקמפיין סרטונים וחומרים גרפיים המקרבים את האיום האיראני לכל בירה, בעיקר באירופה.
הקמפיין הושק אתמול רשמית תחת הכותרת “עצרו את איראן כעת, לפני שיהיה מאוחר מדי”. חטיבת הדיגיטל במשרד החוץ הפיקה עשרות סרטונים המותאמים לבירות אירופה, שבהם נערכת אנלוגיה בין התקיפה האיראנית את ישראל לבין תקיפה עתידית אפשרית בבירות המערב - לונדון, פריז, ברלין, בריסל או מדריד. בסיוע הקונסוליה הישראלית בניו יורק, מוקרן בטיים סקוור על גבי מסך ענק סרטון המדמה התקפת טילים על העיר וקורא לעצור את איראן.
ב־48 השעות הראשונות מאז עלו הסרטונים לאוויר, זכו התכנים בפלטפורמות השונות למיליוני צפיות, בעיקר באינסגרם וב־X (טוויטר לשעבר). סרטונים נוספים שיועלו עוסקים בניסיונות איראן לייצא את המהפכה האסלאמית לאירופה, בקשר בין איראן לארגוני הטרור הגלובליים ובפגיעה בנתיבי השיט.
השר כ”ץ: “משרד החוץ פועל בחזית המדינית מול איראן, במקביל לחזיתות האחרות. קמפיין ההשחרה הוא חלק אחד מהמתקפה המדינית שאנחנו מובילים נגד איראן, שנועדה להוביל את מדינות העולם להטיל סנקציות על פרויקט הטילים האיראני ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור. אנחנו נרדוף את איראן. מדינות העולם חייבות להבין שזהו רגע מפנה, זאת ההזדמנות שלנו להקים קואליציה וחזית אחידה, ביחד עם ארה״ב והאיחוד האירופי".