לאחר שהשר לביטחון לאומי איתמר בן גביר צייץ הבוקר (שישי) בחשבון ה- X שלו את המילה "דרדלה", זאת בעקבות אי שביעות רצונו מהמתקפה המיוחסת לישראל באיראן, פנו אליו מספר מקורבי נתניהו ומתחו ביקורת על הדברים ואף טענו כי רדיפת הלייקים שלו מסכנת את ביטחון המדינה.

ח"כ נעמה לזימי על סערת המדורה בהפגנה: "המשטרה עשתה פה אקט פוליטי"
״זה מגיע אליכם״: אחרי התקיפה - ישראל יוצאת לקמפיין פומבי נגד איראן | פרסום ראשון

בסביבת בן גביר לא קיבלו את הביקורת והבהירו בתגובה: "השר עומד מאחורי כל מילה. הגורמים שמותחים עליו ביקורת הם אותם הגורמים שמשמיעים את אותם הקולות כמו לפני 7.10". 

עוד הוסיפו מקורבים לשר: "הם מנסים לחיות בנדמה לי , ממשיכים לחיות בכאילו. נמאס! לבן גביר יש ביקורת חריפה משום שהקבינט המדיני-ביטחוני אמר בשעתו דברים מאוד ברורים ומפורשים - אך לא קיימו את זה. כנראה בסוף ההחלטות התקבלו בפורומים אחרים".

מלבד לשכת רה"מ, גם ח"כ אלי דלל מהליכוד תקף את בן גביר: "לפעמים מילה אחת קטנה יכולה לגרום נזק אדיר. לתשומת ליבם של מי שמחזיקים בתפקידים בכירים ומצייצים כמו אחרוני הטוקבקיסטים". 

כזכור, בן גביר אינו היחיד מהממשלה שהגיב על המתקפה. גם חה"כ טלי גוטליב מהליכוד אישרה למעשה בציוץ כי התקיפה בוצעה על ידי ישראל: "בוקר טוב לעם ישראל היקר. בוקר בו הראש מורם בגאווה. ישראל מדינה חזקה ועוצמתית. מי יתן ונשיב לעצמינו את כח ההרתעה. למביני עניין מתהילים של יום שישי: ״על אדום אשליך נעלי.. מי נחני עד אדום.. באלוקים נעשה חיל והוא יבוס צרינו״ אמן כן יהי רצון".

נתן אשל, מקורבו של רה"מ נתניהו, כתב: "אף אחד לא רוצה כרגע מלחמה עם איראן. אנחנו הוכחנו להם שאנחנו יכולים לחדור ולפגוע בתחום שלהם והם לא הצליחו לשלנו.  המסרים יותר חשובים מההתלהמות.  ‏יש לנו כרגע משימות יותר חשובות גם בעזה וגם בלבנון".