מלחמת חרבות ברזל: איש העסקים ופאנליסט התוכנית 'הכרישים' אורן דוברונסקי הצליח לעורר היום (ראשון) מהומה לא קטנה באמצעות פוסט בפייסבוק שבו קרא לניצחון בכל מחיר.

חבל ההצלה של נתניהו? האג לא יוכל לזמן את רה"מ ללא הדבר הבא
ביידן לעג לטראמפ: "אני גבר בוגר שמתמודד מול ילד בן שש"

בתחילת הפוסט כתב: "ישראל, הקבינט, צה״ל, מפקדיו וחייליו: כל הרשעים מנסים לעשות הכל כדי שלא ניכנס לרפיח. מהסטודנטים ״האידיוטים השימושיים״ באוניברסיטאות בארה״ב, הממשל הרופס האמריקאי שרק רוצה לפייס את האיראנים בכל מחיר, האיראנים ושלוחיהם שלא רוצים לאבד את הנכס שנקרא חמאס, אלה שצועקים ״עסקה עכשיו״ (בכל מחיר) ועד הקיצוניים ביננו שמוכנים להפסיד את המלחמה רק כדי לא לתת לביבי קרדיט, הם כולם מעלים את הווליום למקסימום כדי להפעיל לחץ לא להיכנס לרפיח".

"ולכן זה כל כך ברור שחייבים להיכנס לרפיח ולחסל את חמאס בכל מחיר", המשיך. "האם נצליח להרוג את כל החמאסניקים, כנראה שלא אבל נחסל רבים מאוד והפעם גם מהשכבה המפקדת שלהם. אנחנו חייבים זאת לזכר כל מי שנרצח בשביעי באוקטובר ולזכרם של כל החיילים הקדושים שלנו שהקריבו את חייהם במלחמה עד כה. עצירה תהיה ביזוי של כל מה שהקריבו".

"לגבי חטופינו היקרים: קרוב לוודאי שהם שמורים במנהרות כקלף היקר ביותר לביטחון צמרת החמאס ולכן אין דאגה לפגוע בהם מעל פני השטח. צריך לפעול בעוצמה כאילו אין לנו שם חטופים", הוסיף.

לאחר מכן כתב: "את המלחמה הזאת צריך לנצח בכל מחיר ואת חמאס להשמיד עד אחרון מפקדיו וחייליו, גם תוך כדי סיכון שחלק מהחטופים לא יחזרו. אין מה לעשות. זה נורא כואב אבל ככה זה במלחמה. ניצחון החמאס היא המטרה העליונה".

השר בן גביר בשחרורו מבית החולים (צילום :שימוש חופשי)

בסיום הפוסט כתב: "באופן שנישמע פרדוקסאלי, אני מאמין שהסיכוי הטוב ביותר להחזיר חטופים היא דרך מבצע צבאי מטורף ולא מתפשר. רק כשראשי החמאס ירגישו שהחרב על צווארם ממש ממש, הם יעשו משא ומתן אמיתי להחזרת החטופים, עד אז הם משחקים איתנו".