הצהרת תובע הוגשה אתמול (שלישי), כנגד גבר בן 46, תושב אור עקיבא, לו מיוחסים מספר מקרים של התפרצויות לדירות באזור הצפון. החשוב נלכד על ידי בלשי המשטרה כשהוא נועל נעליים התואמות את טביעות הרגל שנמצאו במספר זירות ואלו הפכו לראיות ולממצאים בתיק החקירה. 

"נשקול מחדש את תפקידנו כמתווכת": במצרים זעמו על הנפת דגל ישראל במעבר רפיח

המלחמה בחמאס חשפה את הכשל במערכת היחסים בין הצבא למדינה | דעה

החשוד, שבימים הקרובים יוגש נגדו כתב אישום, החזיק ברשותו כלי פריצה מתוחכמים, הרכיב מלחציים בביתו כדי לתרגל באופן עצמאי התדברות על צילינדרים עוד. עם הציוד המקצועי שאסף, הפך למקצוען בפריצות שקטות, מן הסוג שגם אחרי הפריצה קשה לזהות שגורם זר ביקר בנכס שלך.

לפני כשבועיים נערכו בלשי המחוז הצפוני בעיר נוף הגליל למעצר חוליה, שעל פי החשד מבצעת התפרצויות לדירות בעיר. במהלך הפעילות זיהו הכוחות את רכב החשוד המרכזי ובו שני תושבי הקריות החשודים בהתפרצויות. לאחר מעצר החוליה, בחיפוש שנעשה ברכבם ובבתיהם נתפס ציוד רב וכלי פריצה ייחודיים ששימשו על פי החשד את החשודים בהתפרצויות שביצעו. בכל הזירות זוהתה טביעת נעל חוזרת, ששימשה כראייה בתיק וכאמור, עם מעצר החשודים נתפס גם החשוד שנעל את הנעל החשודה.

החשודים נחקרו בתחנת המשטרה. אתמול, כאמור, הוגשה הצהרת תובע באמצעות שלוחת התביעות של המחוז הצפוני במשטרה כנגד החשוד העיקרי, תושב אור עקיבא בן 46. החקירה נגד שאר המעורבים בפרשה נמשכת.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל תמשיך במאבקה הנחוש והבלתי מתפשר כנגד עברייני רכוש המהווים איום לביטחונו ושלומו של האזרח הנורמטיבי ותמשיך לפעול להגברת תחושת הביטחון ומיצוי הדין עם העבריינים".