השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לקח היום (חמישי) חלק בהשקת המטה הארצי של ארגון נחמה והצלה לישראל ב. במהלך דבריו, התפרץ לפתע אחד האזרחים במקום וצעק לעברו: "תתבייש לך". 

התרגיל של סינוואר: נסראללה לא מצליח לצאת מהמלכוד
ארדואן התקפל והחזיר את המסחר עם ישראל; כ"ץ: "אסור להיכנע לדיקטטור"

״זה לא עניין של ממשלת ימין, זה לא ממשלה של גנץ שבא והולך ולא משתתף אפילו בישיבות הממשלה", תקף במהלך דבריו את השר. העם רוצה שניכנס לעזה העם רוצה שניכנס לרפיח  שנעשה  סדר ביהודה ושומרון שנעשה סדר ברפיח שנעשה סדר בצפון העם רוצה שננצח כי מגיע לנו". 

בן גביר באירוע נחמה והצלה, קרדיט: שירן פרץ (צילום :שירן פרץ)

מוקדם יותר, ביקר אותו חבר הכנסת אלמוג כהן, על הציוץ שפרסם לאחר אמירתו של נשיא ארה"ב ג'ו ביידן על אספקת הנשק לישראל.  אני לא הייתי מצייץ את זה, אבל כל אחד יאמר מה שהוא רואה לנכון וכל אחד ייקח אחריות על מעשיו", ציין. 

עם זאת, הדגיש: "אנחנו לא יש עתיד, אצלנו זו לא דיקטטורה בצבע כתום. זה בסדר. למרות, ששוב, אני לא הייתי מצייץ את זה. כמו כן, ביקש להבהיר כי הוא מתנגד למהלך זה של ביידן: "אני צייצתי ציוץ שונה ואמרתי תודה לנשיא על העמידה האיתנה, הבלתי מסויגת בתקופה הזו ושחברות אמת נמדדת דווקא כשקשה וביקשתי לחשב מסלול מחדש בנוגע למשלוח הנשק הספציפי. אלה לא משלוחי נשק, זה לא אמברגו חלילה, אלא משלוח ספציפי".

ניסים ואטורי, איתמר בן גביר (צילום: שירה הרשקופ)
ניסים ואטורי, איתמר בן גביר (צילום: שירה הרשקופ)