גם השבת הזאת יתקיימו הפגנות כנגד הממשלה, בכ-60 מוקדים ברחבי הארץ. בהפגנה המרכזית בצומת עזריאלי בתל אביב יישאו דברים ראש האופוזיציה וראש הממשלה לשעבר יאיר לפיד, מיכל קסטן קידר, אלמנתו של סא"ל דולב קידר שנפל ב"צוק איתן" איל נוה, ממובילי תנועת "אחים לנשק".

משפחות החטופים זועמות: "העמקת הפעולה ברפיח מפקירה את החטופים החיים"

את ההפגנה יובילו שניים ממובילי "בחירות עכשיו" - גל פיחוביץ' אמא ללוחם, תושבת עוטף עזה וממייסדי תנועת' קומו' ו אור שנייברג, ממובילי "דורשינוי", קצין במילואים שנפצע קשה בלחימה בחאן יונס. עוד תיקח חלק הזמרת נועה בלחסן. 

מטה המאבק ״חופשי בארצנו״, ממארגני ההפגנה: ״מאז השבעה באוקטובר, ממשלת נתניהו הביאה את ישראל לתהום. 129 חטופים עדיין בשבי, העקורים טרם שבו לבתיהם, הצפון והדרום הופקרו - אך הממשלה עסוקה בהישרדות פוליטית במקום בביטחון המדינה ובפתרון המשברים. בחקיקת השתמטות משירות צבאי בעיצומה של המלחמה המורכבת בתולדות המדינה. שיא השפל והניתוק.

״בכל צומת והחלטה ניכר מחדש שנתניהו מעדיף את הישרדותו הפוליטית על פני כל דבר אחר. תמיד. המדינה מוחזקת כבת ערובה על ידי אדם שמוכן לפגוע באינטרסים החיוניים ביותר של המדינה כדי לשמור על האינטרסים האישיים שלו.   

״מושב הקיץ שייפתח השבוע בכנסת חייב להיות המושב האחרון לכנסת ה-25. נפגין ברחובות ובמגוון פעילויות מחאה עד אשר תתפזר הכנסת ויקבע מועד לבחירות. יחד נחזיר את המדינה למסלול הנכון, לטובת ביטחון מדינת ישראל. נגמר המנדט להחרבת המדינה, הממשלה איבדה כל טיפת לגיטימציה להמשיך ולהתקיים״.