ראש הממשלה בנימין נתניהו ענה הערב (שני) לשאלות מטעם כתבים בדרכו למזנון הכנסת, לאחר
נתניהו לא מוטרד מהחקירות. צילום: יניר קוזין
נאומו במליאה, במהלכו תקף את האופוזיציה ואמר כי "העם לא ייתן לחמוצים את השלטון". לשאלת מעריב, האם הוא מוטרד מחקירותיו בפרשות 1,000 (תיק המתנות), 2,000 (תיק ישראל היום) ו-4,000 (תיק בזק-וואלה), אמר: "אל תבנו על זה".בהתייחס לאפשרות של הקדמת הבחירות, אמר ראש הממשלה כי "אם נראה שיש אפשרות להמשיך, אז נמשיך. לדעתי צריך להעביר עכשיו את חוק הגיוס. החוק הזה עונה על הדרישות של צה"ל, זה חוק טוב ומאוזן שמתחשב בעולם התורה".

לשאלה מתי הוא מעוניין שיתקיימו הבחירות, השיב בציניות: "עד נובמבר 2019". הוא הסביר כי "הקואליציה הזו היא טובה, יש בה כמה קלקולים שאפשר וצריך לתקן אותם". 
בתוך כך, נתניהו התחמק גם מלהתייחס לדבריו של שר הביטחון אביגדור ליברמן, שאמר שהוא רוצה לקדם עונש מוות למחבלים. "טרם הספיקותי לעסוק בזה", ענה רה"מ.

כשנשאל האם הוא יודע למה התכוון שר האוצר משה כחלון כשאמר שיש לעצור "חוקים הזויים", הוא השיב כי "יש בהחלט חוקים לא ראויים, כל אחד פתאום מגיע עם חוק כזה או אחר שעולה מיליארדים. זה בלתי אפשרי". 
 
אם כן, נתניהו טוען שאינו מעוניין להקדים את מועד הבחירו,  אך העובדה כי הוא מבקש להעביר מסרים דרך התקשורת הישראלית, פעם אחר פעם, פעולה שנמנע ממנה במהלך הקדנציה, מעלה בהחלט שאלה האם מדובר בפרץ של אמפתיה כלפי התקשורת הישראלית או בבליץ תקשורתי שנועד להטמיע מסרים גם בקרב האזרחים שאינם נמנים עם עוקבים בחשבון הפייסבוק.