ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק הצטרף היום (שלישי) לביקורות נגד ראש הממשלה בנימין נתניהו, בעקבות העימות שלו עם תושבת קריית שמונה, במהלכו אמר לה שהיא "משעממת". בפוסט שכתב בחשבון הטוויטר שלו כתב ברק כי "נתניהו הוא בדיחה מהלכת".



"בקריית שמונה הפך נתניהו לבדיחה מהלכת. האמת יוצאת לאור - האזרחים, כולל בוחריו, באמת ׳לא מעניינים׳ אותו. הוא מתקפל בפני קיצונים, בפני חמאס ומפחד מכתב אישום. גם בוחריו כבר מבינים - הוא לא משרת אותנו, האזרחים. הוא חושב שאנחנו צריכים לשרת אותו: עאלק, מנהיג".



במהלך האירוע המדובר, שהתרחש בעת ביקורו של ראש הממשלה בצפון על מנת לחנוך מוקד רפואה דחופה בעיר, הוא נקטע על ידי תומכת הליכוד, אורנה פרץ. נתניהו החל לדבר על החשיבות של קרית שמונה וסיפר עד כמה הוא "אוהב את העיר", כאשר נקטע ע"י פרץ, שהגיעה למקום ורצתה להציף בעיה שמפריעה לה בנושא סגירת חדר המיון בעיר.



בשלב מסוים, לאחר שקראה מספר קריאות מהקהל, היא התבקשה להירגע על ידי הנוכחים, שטענו שהיא "עושה פרובוקציה", אך המשיכה בשלה. בשלב זה, החליט נתניהו לענות לה בצורה לא דיפלומטית ואמר: "את משעממת אותנו, תביאי דברים מעניינים. את פשוט לא מעניינת". 


הדברים, שזכו למחיאות כפיים סוערות מתומכיו, לא עצרו את התושבת, שהמשיכה וצעקה לעברו: "אני בוחרת בך כל ארבע שנים זה פשוט ביזיון אם ככה אתה מתנהג לקהל הבוחרים שלך, זה פשוט ביזיון". ראש הממשלה הנמיך את הטונים לאחר מכן והוסיף: "אני בא הנה כי אני אוהב את קריית שמונה רעייתי ואני אוהבים את קרית שמונה". פרץ, אגב, הוצאה מהמקום. 
מאוחר יותר נמסר מלשכת רה"מ כי  "צר לנו שלא מציגים את התמונה המלאה, מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה כולל כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה 'יום עצוב', ראש הממשלה ענה שנכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של יעקב וינרוט אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע". 
גורמים בסביבתו של רה"מ מוסיפים כי רה"מ לא נוטה להשיב כך לאלה המפריעים בזמן נאומו, אך זו חצתה כל נורמה מוסרית ואנושית כשבחרה להפריע כשדיבר על לכתו של וינרוט. הפרעה זו בזמן שביקש לדבר על ידידו יעקב וינרוט, הכאיבה מאוד לראש הממשלה.