ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס היום (שלישי) עם תושבת קריית שמונה, שקטעה את נאומו ודרשה חדר מיון קדמי בעיר, והוא אמר לה בתגובה ש"את לא מעניינת אותנו, את משעממת אותנו".  בציוץ בחשבון הטוויטר שלו כתב נתניהו: "הבוקר התפרצה פעילה פוליטית לדבריי בטקס חנוכת המרכז הרפואי בק״ש. זה היה שעות ספורות אחרי שהתבשרתי על פטירתו של ידיד נפשי, עו״ד יעקב וינרוט. אני רגיל לביקורת ואין לי שום בעיה עם קריאות ביניים. קיבלתי אלפי קריאות כאלה בחיי. אבל היום, בעומק הכאב והצער, הרגשתי שזה פשוט לא היה מתאים".



כזכור, ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הגיע לקרית שמונה, אחד מהמעוזים הגדולים ביותר של הליכוד,וציפה להגיע לאירוע סולידי, אך תקרית עם תושבת המקום, גרמה למהומה במהלך נאומו. נתניהו החל לדבר על החשיבות של קרית שמונה וסיפר עד כמה הוא "אוהב את העיר", כאשר נקטע על ידי תושבת המקום, תומכת שלו, שהגיעה למקום ורצתה להציף בעיה שמפריעה לה על סגירת חדר המיון בעיר. בשלב מסוים, לאחר שקראה מספר קריאות מהקהל, והתבקשה להירגע על ידי הנוכחים, שטענו שהיא "עושה פרובוקציה", אך המשיכה בשלה. בשלב זה, החליט נתניהו לענות לה בצורה לא דיפלומטית ואמר: "את משעממת אותנו, תביאי דברים מעניינים. את פשוט לא מעניינת".





הדברים, שזכו למחיאות כפיים סוערות מתומכיו, לא עצרו את התושבת, שהמשיכה וצעקה לעברו: "אני בוחרת בך כל ארבע שנים זה פשוט ביזיון אם ככה אתה מתנהג לקהל הבוחרים שלך, זה פשוט ביזיון". ראש הממשלה הנמיך את הטונים לאחר מכן והוסיף: "אני בא הנה כי אני אוהב את קריית שמונה רעייתי ואני אוהבים את קרית שמונה". פרץ, אגב, הוצאה מהמקום.



מאוחר יותר נמסר מלשכת רה"מ כי "צר לנו שלא מציגים את התמונה המלאה, מדובר באישה שהפריעה לראש הממשלה כולל כשביקש לדבר על יעקב וינרוט. האישה צעקה 'יום עצוב', ראש הממשלה ענה שנכון, זהו יום עצוב עקב פטירתו של יעקב וינרוט אך לצערנו היא בחרה בכל זאת להפריע".