ניתוח השיח ברשת שנעשה ע"י חברת ויגו, שהיא חלק מקבוצת יפעת, על עניין אורנה פרץ ואמירת ה'את משעממת אותנו', מצביעה על מגמה לפיה האמירה לא ממש פוגעת בראש הממשלה, בנימין נתניהו, כך מתברר מניתוח של איתן אורדל עבור "כאן ב'". המסקנה העיקרית היא שנתניהו לא ממש נפגע מהעניין, בעיקר בגלל שהשיח מתבצע בעיקר ב"מעוזי השמאל".

"ברשתות החברתיות, בשורה התחתונה היו יותר מ-3500 אזכורים, אפילו שנתניהו , התדמית של ראש הממשלה לא באמת נפגעה. הנתונים לעומק רואים שהוא זוכה לתמיכה של קצת פחות משליש של המקרים, והרבה קיתונות וביקורות. השאלה היא איפה נמצאת הביקורת הזאת. אנחנו יודעים שהוא זוכה לשני שליש אהדה ברשת, לא משנה מה קורה. 
"בהתחלה זה היה נראה די מפתיע שהוא קיבל ביקורת", הוסיף אורדל והמשיך: "אבל 3/4 מהשיחה קורה בטוויטר. יש לנו שני מחנות עיקריים, הציבור הרחב הנטיות שלו מגיעות בדרך כלל בטוקבקים באתרי חדשות ובפייסבוק, ושם סביר שיביעו תמיכה בימין, כמו באורן חזן, מירי רגב ואחרים. הברנז'ה פעילה בטוויטר, ותתמוך יותר במי שיקבל פחות אהדה, במרכז שמאל. הטוויטר היא רשת יחסית קטנה, בעיקר לעומת הפייסבוק".

"העניין הוא שהאחוזים הגדולים הם בצד השמאלי של המפה. הוא משכנע את המשוכנעים. אורנה פרץ אומרת שלא תצביע עבור נתניהו, היא כנראה היחידה שלא תצביע לו ממחנה הימני".
עדיין עוסקים בזה ברשת?
"אנשים עוסקים בזה בזירות כאלה ואחרות, אבל הנושא דועך בגלל המצב בדרום והתפתחויות אחרות. אבל כן, זה אחד מהנושאים האלה שהם כמו דברים אחרים ברשת, יש לו פיק מאוד גדול, ולאט לאט דועך".