דרמה במפלגת הבית היהודי: טלפניות מטעם המפלגה התקשרו החל מהבוקר (שלישי) לחברי ועידת המפלגה, בה אושרו בתחילת השבוע שינויי חוקה במפלגה, על פי הצעתו של השר נפתלי בנט, כדי לבדוק את אופן הצבעתם בהצעה, זאת לאחר שלמרבה המבוכה התברר כי בועידה לא הושג הרוב הדרוש לאישורן. לאחר שהועידה הצביעה והוכרזו התוצאות התברר כי הרוב הנדרש לשינויים מצריך 65% בעוד שבוועידה נכחו רק 62%.

השינויים שהציג בנט, בכלל זה 2 שריונים בעשירייה הראשונה, שריון במקום ה-11 וסמכות בלעדית להחליט על פרישה מהממשלה או על צרוף מפלגה נוספת לבית היהודי, עברו ברוב של 240 חברים מול 145 בלבד, נתון שלאחר מכן התברר כלא מספיק על פי חוקת המפלגה. בעקבות תלונות שהגיעו מחברי המפלגה, נערך משעות הבוקר משאל טלפוני בקרב חברי ועידת המפלגה כדי לאשרר מחדש את התוצאות ולהשיג את הרוב הדרוש.

בעקבות כך, שלח חבר מרכז המפלגה הכלכלן, ארז צדוק, מכתב חריף אל השר נפתלי בנט, ומנכ"ל המפלגה ניר אורבך, בו הוא דורש מהנהגת המפלגה להפסיק לנסות להשתלט על מוסדות המפלגה כנגד רצון מתפקדיה, ולהכריז על דחיית הצעת היו"ר לשינויים בחוקת המפלגה.

במכתב מציין צדוק: "כי במידה והנהגת המפלגה לא תודיע על כך שמרכז המפלגה דחתה את הצעת היו"ר, אנו ננקוט בכל האמצעים המשפטיים העומדים ברשותנו לבטל את הצעד ההזוי".