בכנס בחירות שנערך לפני כשבועיים בבית שאן, הבטיח ראש הממשלה בנימין נתניהו לתושבים כי ייערכו שיפורים בתוואי הרכבת המובילה אל העיר והבטיח כי היא תגיע לתל אביב ולירושלים, אך התנה את המהלך, ספק בהומור ספק ברצינות, בבחירה של סגן השר ז'קי לוי לראשות העירייה.
"אני הולך לעשות שינוי קטן ברכבת", אמר נתניהו במהלך הכנס שסרטון ממנו פורסם הערב (רביעי) בכאן 11, "כרגע צריך לנסוע לחיפה, נכון? זה לא מה שיהיה. אנחנו הולכים לבנות מנהרה. ולא רק נקצר את החיבור הזה, אנחנו עוברים שם ופשוט חותכים ישר לתל אביב, ישר לירושלים".
לאחר תיאורו את התוואי המתוכנן פנה נתניהו לקהל ואמר כי "יש רק תנאי אחד קטן - ז'קי לוי ראש העיר, זה הכל". מלשכת ראש הממשלה נמסר בעקבות הפרסום כי הדבר "נאמר בהומור ובאווירת כנס בחירות. וברצינות: רה״מ אומר בכל הזדמנות שהוא משקיע משאבים ממשלתיים ביישובים בהם עומדים ראשי ערים שלא זורקים את הכסף לפח אלא יודעים לעבוד איתו. ז׳קי הוא כזה ולכך התכוון".
 

הבחירות שייערכו בשבוע הבא בעיר הצפונית צפויות להיות צמודות מאוד ומלוות במתיחות גדולה בין איש הליכוד, סגן השר לוי, למי שהדיח אותו בבחירות הקודמות מתפקידו כראש העירייה, רפי בן שטרית, שמייצג את מפלגת כולנו.