נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, אמר אמש בראיון ל-WALL STREET JOURNAL כי סעודיה סייעה לארצות הברית רבות בכל הקשור לישראל. מלבד זאת, הוא קרא לאחדות לאחר שליחת חבילות הנפץ למשרדי CNN ולבתיהם של הנשיאים לשעבר ביל קלינטון ואשתו הילרי, ולזה של ברק אובמה. 

"סעודיה היא בת ברית טובה מאוד בנוגע לישראל ולאיראן", הסביר נשיא ארצות הברית בראיון, והוסיף: "הם עזרו לנו המון עם ישראל, וגם מימנו דברים רבים". 

דבריו נאמרו יממה בלבד לאחר שכינה את התנהלות סעודיה בנושא הטיוח בפרשת רצח העיתונאי ג'מאל חשוקג'י "כישלון מוחלט". לדבריו, "רצח חשוקג'י וניסיונות הטיוח לא היו צריכים לקרות מעולם. זה היה כישלון מהיום הראשון". 

נתפסו 2 חבילות חשודות נוספות שיועדו לחברת קונגרס

שתי חבילות חשודות נוספות אותרו בדרכן לחברת הקונגרס מקסין ווטרס, כך לפי ה-FBI. כמו כן, חוקרים פדרליים בארצות הברית מנסים לאתר חבילה חשודה, שלדעתם אמורה הייתה להיות מועברת לסגן הנשיא לשעבר, ג'ו ביידן, כך לפי גורם פדרלי שצוטט ברויטרס. 

בהקשר זה, הנשיא טראמפ ביקש להרגיע את הרוחות לאחר שליחת חבילות הנפץ לבתי הנשיאים לשעבר ולרשת החדשות האמריקאית, כאמור. "אני רק רוצה לומר שבזמנים האלה אנחנו צריכים להתלכד", אמר טראמפ לעיתונאים. 
לדבריו, "אנחנו חייבים לשלוח מסר ברור וחזק, שאין לטעות כי אין מקום לאיומים או למעשי אלימות פוליטית בארצות הברית. ההתנהגות הזו מבישה ופוגעת בכל מה שאנחנו מקדשים כאמריקאים". 
ואולם, נשיא CNN, ג'ף צוקר לא התרשם מדבריו של טראמפ, ותקף אותו ואת בכירי הבית הלבן. "יש חוסר הבנה מוחלט בבית הלבן לגבי חומרת המתקפות המתמשכות שלהם נגד התקשורת", אמר צוקר, שהסביר: "הנשיא, ובמיוחד מזכיר הבית הלבן, צריכים להבין שיש למילים שלהם משמעות. עד כה, הם לא הראו שהם מבינים זאת".