בן כספית, עיתונאי מעריב, שוחח הבוקר (שישי) עם ניסים משעל בתוכניתו ב-103FM. השניים דיברו תחילה על ההתפתחות המשמעותית שחלה אתמול בערב בפרשת הרצח של תאיר ראדה. "לא עקבתי אחרי הפרשה כמו עיתונאים שעסקו בה, אלא כאזרח מהצד. היה מאוד קשה לראות את זה", אמר, "שאפו ליוצרי הסדרה 'צל של אמת', שנלחמה על הספקות האלה". כספית הסביר: "גם אם רומן זדורוב הוא הרוצח, בסוף אני גאה לחיות במדינה שבה לא מוותרים, וחופרים, ועוד פעם". לדבריו, בכל מערכת צדק יש טעויות. "העיקרון המשפטי אומר שעדיף ש-100 עבריינים יהיו חופשיים מאשר שחף מפשע יישב בכלא", הוסיף.
הם התייחסו לתגובה החריפה של בית הנשיא, לפרסום ב"ישראל היום" ביום רביעי, אשר בו נטען כי לא ייתן לנתניהו להרכיב את הממשלה הבאה בשל הסכסוך ביניהם. "אחד אמר פראנואיד (תגובת בית הנשיא), אחד שקרן (סער). אם הוא לא היה כזה, הוא לא היה פה", ציין כספית, "הוא רואה צל של חגבים כהרים". לדבריו, ריבלין הוא דמוקרט אמיתי, הוא בחיים לא יעשה דבר כזה.
"אפילו פרס לא היה עושה דבר כזה, אז ריבלין יעשה?", תהה העיתונאי, "הוא מאמין שתמיד יש קבוצה שחותרת נגדו. הוא חושש והכל מגיע מהבית. נתניהו גדל במשפחה שחיה את ההיסטוריה היהודית של הקטסטרופה, שתמיד יהיה מי שינסה להשמיד אותנו". כספית אמר כי "עכשיו צריך להחליש את גדעון סער כי במרץ-אפריל, כשהיועמ"ש יבוא ולהכריז על כתב אישום, היחיד שיכול לבוא ולהגיד דבר כזה זה גדעון סער. לקראת הכרעת היועץ, אני חייב לנקות את מי שיכול להפיל עליי את הבית".

לדבריו, הדבר מבוסס על זה שסער בעבר התנגד לגחמות מבלפור. "הוא הריץ את ריבלין לנשיאות, ונכנס להצבעה רואה את יריב לוין יוצא ממנו כדי לשכנע להצביע נגד ריבלין, שהוא בית"רי, ליכודניק", ציין כספית, "אין גבולות לפרנויה. הוא חושב 'מה שחשוב לי, יותר חשוב ממה שקרה למדינה'".

הוא הוסיף כי "היום פורסם סקר שהליכודניקים מאמינים לנתניהו, לעומת זאת, כל האחרים מאמינים לסער. זה אומר שיש פה שני עמים. בציבור הכללי סער מנצח, אבל בליכוד זה ביבי, נקודה. זה מראה שיש שתי קבוצות". כספית הסביר כי "מי שמקושש את הפרנויה, ואת שברי האגדות זה נתן אשל, למרות שהוא עבריין, הוא עדיין היה, יהיה והווה, המוציא, המביא והמכניס פרנויות, אח"כ זה לאישה ולבן הגדול, יאיר, ומשם ההוראות מגיעות לנתניהו". לטענתו, הוא מופעל בקטע הזה - יש אנשים שלוחצים על כפתורי הפרנויה. 
"צריך להגיד גם משהו חיובי. הוא מחסל כל דבר שבאיזה מקום יכול בעוד 200 שנה להוות צל של איום עליו. אבל אתה רואה עכשיו את הליכוד וזאת שממה", אמר, "פעם זאת היתה מפלגה עם מנהיגים, המחנות, עם אולמרט, מילוא, לבנת, שרון, היו מחנות והיתה תחרות". 
סיום החקירות יגררו את נתניהו לבחירות?
"אין הודעה רשמית. אבל נתניהו יודע שזה נגמר, ושהיועמ"ש עכשיו בצד השני ומוכן לקבל החלטה באמצע השנה הבאה. מקסימום היועץ יחליט, ושיגישו כתב אישום על שוחד. בגלל זה הוא מתלבט אם להקדים את הבחירות. אי אפשר לדעת. מצד אחד, הוא יודע שיש הבדל. היועץ, בתת הכרה שלו, שהוא מחליט מול ראש ממשלה שנשארו לו 4 חודשים, או 4 שנים, זאת החלטה בסדר גודל אחר. מצד שני, למה שני ציפורים על העץ כשיש ציפור ביד. הוא מפחד שפתאום בני גנץ ייכנס, ושפתאום גדעון סער יילך למקום כזה או אחר ושיהיו תוצאות אחרות ממה שהוא חושב בבחירות. הוא מאמין שרודפים אחריו, ושבגלל שהוא יודע את זה ומחשב את זה, הוא גם מנצח. 
כספית סיכם: "במבחן התוצאה, נתניהו הוא ראש הממשלה כבר 10 שנים רצופות, ועוד כמה חודשים יעבור את בן גוריון ואנחנו עדיין מדברים עליו. ביום שאחרי, אני מקווה, לא מעניין אותי מי יבוא, זה לא אכפת לי. שיהיה רק קצת צנוע, איש ישר, ועם קצת שקט".