התרגיל של לשכת אורן חזן:חבר הכנסת הפרובוקטיבי חוגג היום (ראשון) יום הולדת, ולרגל השמחה, החליטו חברי לשכתו להפתיע אותו. בסרטון מיוחד, בו נראית הלשכה מקושטת וצבעונית, כאשר גם תמונת הסלפי המפורסמת עם טראמפ נמצאת ברקע, הודיעו לו החברים כי ביקשו ממספר "חברים" לברך אותו ליום ההולדת.



חברי הכנסת מהשמאל מברכים את אורן חזן. באדיבות לשכת אורן חזן

מיד לאחר מכן מתחילות הברכות, כאשר בין המברכים ניתן לראות את יו"ר המחנה הציוני אבי גבאי, שחזן כינה אותו בעבר "ליצן", יו"ר מרצ תמר זנדברג, אותה חזן כינה בעבר "בוגדת" והתקוטט עמה במספר רב של הזדמנויות, ח"כ חיליק בר (המחנה הציוני) שהגיש נגדו תלונה במשטרה וח"כ מיכל בירן (המחנה הציוני) שכינתה אותו בעבר "סרסור". אבי גבאי, אגב, הגדיל לעשות ובירך אותו פעמיים: גם בתחילת הסרטון וגם בסופו.



אז כיצד זה קרה? האם רוחות של שינוי הגיעו לקואליציה? האם פיוס היסטורי בין ימין לשמאל במדינת ישראל המשוסעת של 2018 בכל זאת אפשרי? התשובה, אם כן, ככל הנראה שלילית. בלשכת אורן חזן מספרים כי הבקשה נשלחה למברכים מבלי ליידע אותם שמדובר באורן חזן, בזו הלשון: "יש לי בקשה מיוחדת לסרטון ברכה לאח שלי ליום הולדתו. אנחנו עושים לו הפתעה ליום הולדת ומקרינים לו במסעדה סרטון מאנשים מיוחדים שהוא אוהב. הוא אוהב פוליטיקה מאוד".

"קצת על אחי אורן", נכתב, "הוא אוהב כדורגל, חיות, פוליטיקה כמו שאמרתי ולאכול מאכלים מיוחדים. בשישי אנו עושים לו את ההפתעה, אם תוכלו לשלוח עד מחר בערב שנספיק לערוך, אודה לך מאוד. תודה רבה מראש!".

אז תקווה חדשה אולי לא תצא מיום ההולדת הזה, אבל לפחות סרטון מצחיק יש.