המועמד לראשות עיריית תל אביב-יפו, אסף זמיר, שוחח עם אראל סג"ל וחיים לוינסון ב-103FM ואמר כי תושבי צפון תל אביב רוצים שינוי. לדבריו, "כבר עשור שאני סגן ראש העירייה, וחמש שנים שאני מחזיק בתיק החינוך ואחראי על תקציב של למעלה ממיליארד ורבע שקלים. אני מסוגל לנהל את העירייה, וגם תושבי הצפון יודעים את זה"

"מבחינת דמוקרטיה, 20 שנים זה יותר מידי, ו-25 שנים זה מופרך", אמר זמיר על כהונתו הארוכה של חולדאי. "זה מייצר סיאוב, חוסר פתיחות לביקורת והיעדר יכולת לייצר שינוי. ישנה אלטרנטיבה ויכולה להיות מנהיגות רעבה שחובת ההוכחה היא עליה, והיא תצטרך לעבוד יותר קשה כדי לקחת את הדברים הטובים ולשפר אותם, ולפתור את הדברים הגרועים. בהסתכלות אל העתיד, תושבי הצפון מבינים שהאלטרנטיבה הזאת כדאית".
לאחר שסג"ל אמר לו כי "אין הבדל בין עמדותיך לעמדות של חולדאי", ענה זמיר כי "אם תעשו סקר בכפר שלם ובשכונת התקווה, וגם במקומות עם מורכבויות גדולות יותר, תגלו ששם אני מנצח בענק. כבר עשר שנים שאני מייצר מדיניות שמצמצמת פערים חברתיים, שוויון הזדמנויות בחינוך, יום לימודים ארוך ואף בניתי תיכון בתל כביר. אני נמצא שם ויודע איך אפשר לייצר איכות חיים בשכונות הדרום באמצעות השקעה בתשתיות, בחינוך, ברווחה וביצירת סדר ותחושת ביטחון. יש לי את האומץ לעמוד ולומר שחייבים להסתכל היום על המציאות ולדאוג שהיא תהיה טובה יותר".



באשר ליחסיו עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, איתו נמצא ראש העיר המכהן רון חולדאי בריב מתמשך, אמר זמיר כי "יש מקומות שבהם היחסים צריכים להיות בריב, וזה כשמדובר בהגנה על צביון העיר ועל הניסיון של המדינה לייצר מדיניות שלא תואמת את אופייה של העיר. ועדיין, יש ערך לא מבוטל בלדעת לעבוד עם משרדי הממשלה, ויש גם ערך ביצירת שותפות על בסיס ענייני לטובת תושבי תל אביב". 

"שים את הרומנטיקה בצד. חולדאי ונתניהו מדברים כשצריך", טען זמיר. "חולדאי טוען שהוא בעד תחבורה ציבורית בשבת, אבל בהסכם הקואליציוני שלו עם ש"ס כבר חמש שנים שהוא מתחייב שלא תהיה תחבורה ציבורית בשבת. יש פער בין האמירות הפומפוזיות והוויכוחים המתוקשרים לבין הפוליטיקה הקטנה בתוך העירייה ומה מקריבים כדי למשול בצורה נוחה". 
"אני אגן על העיר הזאת ועל הצביון שלה, אשמור עליה מכל משמר", הבטיח זמיר. באשר לאסף הראל, שעשוי להכריע את גורל הבחירות, אמר זמיר כי "אין ספק שהראל הוא הדבר הכי טוב שקרה לחולדאי במערכת הבחירות הזאת. זה מכרסם במחנה השינוי ומקריב את הנושאים שעל בסיסם אנחנו עושים את השינוי, אבל בסוף זה קטן מאוד. מי שלא מצביע עבורי מצביע עבור חולדאי. מי שרוצה להצביע כמחאה למועמדים שאינם יכולים לזכות - זכותו המלאה והמוחלטת, ויש דבר כזה שנקרא 'הצבעת מחאה'. רק צריך להבין אותה ולדעתי זה קצת פופוליזם".
אסף הראל: "רוצה להקדיש את חיי לעיר הזאת"

אראל סג"ל וחיים לוינסון שוחחו גם עם אסף הראל, שהתייחס לשני המתמודדים הבולטים שלצידו. לדבריו, "אם הייתי חושב שיש הבדל כזה גדול בין זמיר לחולדאי לא הייתי רץ. הם אותו הדבר. הם עשר שנים יחד, אחד הוא רון והשני הוא מיני-רון. זמיר הוא יד ימינו של חולדאי ועוזרו הנאמן, והוא היה בטוח שחולדאי יעביר לו את השרביט. זה שזמיר מהווה פתאום אלטרנטיבה - זה נחמד, אבל זו תדמית של החודשיים האחרונים. פתאום הוא 'מושיע השכונות' בגבעת עמל. אני הייתי שם לפני שנה באירועים אמיתיים ולא ראיתי אותו. הוא יכול להמציא שהוא אנטי חולדאי, אבל זה סתם, הוא הרי בנה עצמו בתור היורש שלו. הבעיה של זמיר זה שחולדאי רע, אז קשה לו פתאום עם תדמית 'החולדאי הצעיר' שבנה לעצמו".
 
לוינסון עצמו הודה כי הצביע לאסף הראל, וסיפר כי "הופצצתי בהודעות מאנשים ששאלו איך אני מצביע למיזוגן הזה שדיבר ככה על רוחמה אברהם, ואפילו לא היה לו את גדלות הלב להתנצל, והמשיך להשפיל אותה אחרי שהפסיד לה. לא ידעתי מה לענות". כזכור, בשנת 2005 פסק בית המשפט שעל הראל לשלם לחברת הכנסת דאז רוחמה אברהם פיצויים על סך 120 אלף שקלים כיוון שבתוכניתו גינו אותה וקראו לה בשמות שהכתב לא סובל. הראל השיב כי "זה לא אני אמרתי, אבל אני לוקח אחריות כי זה היה מערכון סאטירי בתוכנית שלי. היום לא הייתי אומר את זה. העולם השתנה".


 
עוד הוסיף הראל וסיפר כי "אני ביקשתי מערוץ עשר שיהיה משפט. חשבתי על חופש הביטוי והרצון שלנו להגן על עצמנו. רוחמה עשתה כל כך הרבה דברים טובים בכנסת, והביקורת שלי עליה הייתה על כך שהיא תקפה אותי על הסתה לרצח ראש הממשלה. אני מצטער על הדברים ולא הייתי חוזר עליהם בחיים. לרוחמה יש הרבה מעלות, ואם פגעתי בה או במשפחתה אני מצר על כך".
 
הראל טען כי הוא זנח את עולם הטלוויזיה והתקשורת והתחיל מסלול חדש של חיים ציבוריים מלאי עשייה. לדבריו, "אני מסמן את ראשות עיריית תל אביב. אם זה לא יהיה הפעם, זה יקרה בעוד חמש שנים. אני רוצה להקדיש את החיים שלי לעיר הזאת, זה יותר חשוב לי מהקריירה. אם אצטרך עכשיו לנהל את זה מהאופוזיציה ולהסתובב בעיר חמש שנים - זה מה שאני רוצה".
 
לדבריו, "אני חושב שהשמאל בארץ כל כך אבוד ואני לא רואה איך הוא מתרומם, ולדעתי דווקא מתל אביב יש לו סיכוי לצמוח. אם נראה מה אנחנו יכולים לעשות מבחינת יחסי יהודים-ערבים, אם נראה מה אפשר לעשות לשכונות הדרום ונראה איך שמאל חברתי-סוציאליסטי בשלטון מתנהג, אז אולי במדינת ישראל יתחילו להסתכל עלינו ברצינות"
 
"כרגע רק מדברים, ומדיבורים לא מקבלים מצביעים", סיכם הראל והבטיח: "אם אראה עשרים שנות עשייה בתל אביב, ישראל זה השלב הבא".