לאחר הסערה שגרמו דבריו של אלעזר שטרן, שרת התרבות והספורט מירי רגב התייחסה היום (שלישי) לאמירתו של חה"כ מיש עתיד מעל דוכן המליאה."אני דוחה בשאט נפש ובזה לדבריו של אלעזר שטרן. דבריו של שטרן הם כתב אישום נגד הנשים שקודמו בצבא ונגד מפקדי הצבא שמעורבים בקידום נשים בצה"ל. בדבריו כלפיי יש רמיזה לכך שאני התקדמתי לא כפי שהגברים מתקדמים בצה"ל, על פי הקריטריונים והמלצות מפקדיי, אלא בהחפצה נשית", אמרה רגב וציינה כי נקטה בצעדים מעשיים בסוגיה זו. 
"לאור הרמיזות הבוטות והסקסיסטיות של שטרן פניתי ליועץ המשפטי לממשלה, לשר הביטחון ולעדת האתיקה של הכנסת לפתוח בבדיקה מול כל מפקדיי בצבא ולשמוע מהם אם נפל דופי בקידומי בצה"ל, והאם הם פעלו באופן פלילי וקידמו אותי שלא כדין".
מירי רגב
בנוסף, רגב פנתה ליו"ר מפלגת יש עתיד לפיד בדרישה להשעות את שטרן: "אני קוראת ליאיר לפיד להשעות לאלתר את שטרן מתפקידו כפי שעשה עם יעקב פרי וצביקה גנדלמן. אין מקום בחיים הציבוריים לאדם שמבזה נשים ורומז רמיזות סקסיסטיות". שרת התרבות והספורט הוסיפה ואמרה: "שטרן, תגיד ותספר מה שאתה יודע, כי אני לא יודעת על מה אתה מדבר. וכן שטרן, הצטרפת לגברים שמכפישים נשים ומזלזלים בכבודן. #YouToo".

השרה גילה גמליאל גיבתה את חברתה למפלגה ואמרה על דבריו של שטרן: "הגיע הזמן שתתקדם. אנו במאה ה-21 ואין מקום לשיח סקסיסטי ושוביניסטי מהסוג הזה לא בכנסת ולא בשום מקום. מצפה שתתנצל בפני השרה רגב".

יו"ר מרצ תמר זנדברג התייחסה גם היא  לדבריו שטרן. "זו אכן התבטאות מגעילה ומקוממת שאין לה מקום ואין טעם לתרץ לא חשוב למה התכוון. פשוט להפנים שתם העידן שבו אנחנו מקבלות דברים כאלה", אמרה זנדברג.
 
כזכור, בזמן הדיון על חוק "הנאמנות בתרבות" במליאה, רמז שטרן רמיזה מכוערת הנוגעת לרגב בעת שנאם מעל דוכן הנואמים. במהלך חילופי הדברים אמרה לו השרה רגב כי "אנחנו זוכרים איך היית ראש אכ"א וכמה היינו צריכים לנקות אחריך". ח"כ שטרן השיב בתגובה: "אני לא רוצה לדבר פה על איך התקדמת בצבא, לא כדאי", תוך שהוא רומז על רכילויות שונות הנוגעות לקריירה הצבאית של רגב, שהייתה כזכור דוברת צה"ל והגיעה לדרגת תת אלוף.