הקרב על ראשות עיריית ירושלים מתחמם מרגע לרגע. מטהו של המועמד משה ליאון הגיש היום (ראשון) תלונה למשטרה כנגד המועמד המתמודד מולו בסיבוב השני בגין עבירות של "זיוף והונאה", "שימוש במסמך על מנת לקבל דבר" וכן "קבלת דבר במרמה". במטה ליאון מאשימים את מטה ברקוביץ ב"הפצת כרזות ועלונים מזויפים המתחזים להיות עלונים של משה ליאון". עוד האשימו כי "בכך מנסה ברקוביץ להסית את הציבור החילוני בחרדי ולהיפך". ברקוביץ וליאון יתמודדו ביום שלישי הקרוב בסיבוב השני על ראשות העירייה.

עוד מסרו ממטהו של ליאון כי "לפני הגשת מכתב התלונה פנה עו"ד בוסי, היועץ המשפטי של מטה ליאון לעופר ברקוביץ בדרישה לחדול ממעשיו ולקחת עליהם אחריות. משהמכתב לא נענה הוגשה תלונה למשטרת ישראל". 
משה ליאון אמר: "זה עצוב לגלות שמאחורי דמות היחצן מסתתרת דמות משולחת רסן וסכסכנית, המוכנה לפלג את ירושלים ולהסית את הציבורים השנים, האחד כגד האחר, כאילו אין מחר, וכאילו אין מדובר בעיר אחת. הכמיהה לאחדות והרצון שהעומד בראש העיר ירושלים יהיה מועמד בעל יכולת, ניסיון ואחריות, ינצחו את המודעות המזויפות ואת צרחות הקוזק הנגזל של ברקוביץ. לאחר הבחירות, ארכיב קואליציה רחבה ויציבה שאליה אזמין גם את התעוררות למרות מעשיהם החמורים, שלא לומר עברייניים".

התעוררות: "האשמות חסרות שחר"

גורמים בהתעוררות אמרו:  לא מדובר בקמפיין מטעם התעוררות. זאת לא פעם ראשונה שמשה ליאון לא ממש שולט בתוצרים שיוצאים מטעמו כפי ש״לא ידע״ על קמפיין הכפשה כנגד השר אלקין, כפי שלא ידע על קמפיין ״גרגמל״ וכפי שהכחיש בימים האחרונים שיש לו קשר לקמפיין ״מזרחי מצביע מזרחי״. מוצע לליאון לבדוק עם שותפיו לפני שהוא יוצא מהאשמות חסרי שחר. רק בסופ״ש הסתבר לפי הדיווחים, גם במהדורת החדשות 2 וגם במהדורת ׳כאן׳ כי הכל נסגר לליאון מעל הראש. ליאון מספר לכולם שהוא רוצה אחדות אך בשבוע האחרון דגל התורה בשליחות ליאון מפיצים בשכונות מודעות הסתה כנגד עופר ברקוביץ והציבור הציוני בעיר וזה כנראה לא הפריע לו. כנראה, כפי שנטען, משה ליאון לא שולט בהחלטותיו וכך הוא לא שולט גם בקמפיין שלו".

במקביל פרסם מטה התעוררות תיעוד של קבוצת וואטסאפ של פעילי ליאון בה הם דנים בהשחתת שלטים של ברקוביץ ברחבי ירושלים. ממטה משה ליאון נמסר בתגובה לתיעוד כי "חלק מפעילי מטה משה ליאון, חשים לאחרונה חוסר אונים לנוכח הצפצוף הבוטה של מטה ברקוביץ על החוק ונוכח מסע ההשחרה הבלתי חוקי שנעשה, שמולו, אין פוצה ואין עוצר. כל דאלים גבר, ובריונים מכסים את המרחב הציבורי בדברי הסתה בניגוד לחוק! מדי לילה פושטים אנשי ברקוביץ, מטנפים את העיר ותולים במרחב הציבורי שילוט אסור על פי חוק, הן מעצם תלייתו והן מעצם הסתרת זהות המפרסם על פי חוק".

התכתבות מטה בחירות משה ליאון. צילום מסך
התכתבות מטה בחירות משה ליאון. צילום מסך

כזכור, שר הפנים, יו"ר ש"ס וחברו הקרוב של המועמד לראשות ירושלים ליאון, אריה דרעי, יצא במתקפה חריפה ותקיפה נגד ברקוביץ, בכנס של ש"ס בתל אביב. הוא "רוצה לחרב את ירושלים, עיר הקודש שלנו", אמר דרעי, "השטן הוציא צו 8 לגיוס כללי. השטן מגייס את כולם, מסית ומשקר, הפרד ומשול, עמוס שוקן מגייס את על הכוח שלו עבור ברקוביץ".