לקראת ההצהרה שצפוי למסור היום (רביעי) בשעות הצהריים שר הביטחון, אביגדור ליברמן, טען העיתונאי עמית סגל, בתכניתה של אילה חסוןב-103FM, כי "אם הייתי ליברמן הייתי חושב מאוד ברצינות על התפטרות". לדבריו, "זה נראה כמו צעד ציני ומטורף, אבל בהתחשב באפשרויות האחרות - זאת לא אפשרות מופרכת".


"אם הייתי ליברמן הייתי חושב מאוד ברצינות על התפטרות, ואני אומר את זה לא רק הבוקר, אחרי שקיבלנו את ההודעה", הכריז סגל, שהוסיף: "כבר אתמול, אחרי ההתכתשות המאוד חריגה והאלימה בינו לבין ראש הממשלה סביב השאלה 'מי תמך במה בקבינט', היה ברור שזה השפל העונתי של היחסים בינו לבין נתניהו".


לדבריו, "פעם חשבו שלהיות שר ביטחון זה כלי גדול מבחינה פוליטית, אבל זה לא נכון. זה לא עזר לעמיר פרץ, לפואד, לשאול מופז וגם לא עזר לבוגי. לא רק שהוא לא הפיך את שלטון חמאס בתוך 48 שעות, אלא שבמשך שבעה חודשים החמאס סודק את הדימוי של ליברמן". 
הוא הוסיף כי "אם הייתי ליברמן הייתי רואה את הסקרים ורואה שאני על גבול אחוז החסימה, אז הייתי חושב איך אני יוצא מזה. ללכת להתפטרות נראה כמו דבר ציני ומטורף, אבל בהתחשב באפשרויות האחרות - זאת לא אפשרות מופרכת. אתמול הייתה לו הצלחה גדולה בירושלים, כאשר המליך את משה ליאון על העיר, והמשמעות המיידית היא שיהיה לו קשה להעביר את חוק הגיוס".