לאחר הביקורת החריפה שהטיח בשר הביטחון היוצא, אביגדור ליברמן, אמר הבוקר (חמישי) איש התקשורת וחבר הכנסת לשעבר, שרון גל, כי "אני לא חוזר בי מאף מילה שאמרתי". בראיון בגלי צה"ל הסביר כי "מי שנכנס למשרד הביטחון צריך לקיים את ההבטחות שלו", והוסיף: "אני יודע שזה היה לא חברי, היינו ביחסים טובים כשעזבתי, אבל הערכים הם מעל יחסים". 

"אני לא חוזר בי מאף מילה שאמרתי", הצהיר גל בפתח דבריו, והוסיף: "הדברים נאמרו בצורה חריפה כמו שהם יכולים להיאמר בשידור ברדיו. בלילה לפני כן ראיתי ילדים שסיפרו שהם מפחדים ללכת לישון, ואתה שואל את עצמך איך זה יכול להיות? אתה מגיע בבוקר לרדיו, וזו תכנית עם די אן איי מאוד ברור, שלא מסתירה את העמדות. אלה הדברים שיצאו. נגמר העידן שבו פוליטיקאי יכול לומר משהו לפני שהוא נכנס למשרד ואז לפעול אחרת". 
בהתייחס לפידבקים שקיבל בעקבות דבריו, אמר: "בציבור קיבלתי תגובות של 'תודה על מה שהרגשנו'. מצד שני, כעס גדול מצד לשכת הביטחון. זה לא סוד שהיינו ידידים טובים כשעזבתי את הכנסת, אבל הערכים הם מעל היחסים האישיים. לא כתבתי את זה לפני כן, זה יצא באופן ספונטני. הוא לא דיבר איתי אחרי השידור. מי שנכנס למשרד הביטחון צריך לקיים את ההבטחות שלו. אני מבין שזה לא כל כך חברי. בסוף כשאתה נכנס למשרד ממשלתי אתה צריך להוביל, לנהל, להנהיג, לקבוע. זה ברור שמדובר במהלך פוליטי. נבחרי ציבור צריכים לממש את האג'נדה שלהם בכל מחיר. אם אתה לא יכול לקיים אל תבטיח".
 
בנט. "האולטימטום שלו מסוכן". צילום: מרק ישראל סלם
בנט. "האולטימטום שלו מסוכן". צילום: מרק ישראל סלם

"הציבור חכם", הוסיף העיתונאי. "הוא מבין איזה מהלך הוא פוליטי, ומהו מהלך ציני. מצד שני, צריך לומר את האמת - אם התוצאה תהיה חלילה שתומלך כאן ממשלת שמאל אז לא הרווחנו שום דבר. לשים אולטימטום בדמות 'או שאני שר ביטחון או שאני מפרק את הממשלה' - זה מסוכן בזמן הזה. הציבור הוציא עכשיו כרטיס צהוב לממשלת הימין". 

את דבריו חתם בהתייחסות לאמירתו של השר צחי הנגבי, שהסביר כי "לירי על תל אביב יש משמעויות אחרות". לטענת הח"כ לשעבר, "500 אלף תושבי הדרום הם בדיוק כמו תושבי המרכז. אין דבר כזה להפריד בין האנשים. תראו את התגובה האותנטית של תושבי הדרום שמפגינים. אם יש משהו שאפשר לקחת מדברי ליברמן זה שצריך לפעול ביד קשה מול חבורת הפורעים מעזה. זה חייב להיפסק".