שרת התרבות מירי רגב התייחסה היום (חמישי) בשיחה עם "החדשות" לדברי שר החינוך נפתלי בנט, לפיהם הוא דורש את תיק הביטחון לאחר עזיבת ליברמן, ואמרה: "נתניהו צריך לקבל את ההחלטה הנכונה". היא הסבירה כי אינה חושבת ש"שר כזה או אחר יכולים לסחוט את ראש הממשלה ולאיים בעזיבה". 
רגב הוסיפה: "אם אתה רוצה לעזוב, ולא עזבת כשהיו אירועים שונים וכשהכניסו כסף קטארי לרצועה, ואתה בוחר לעזוב בגלל אגו - אז אנא ממך תעזוב ואל תאיים". היא ציינה כי "אם רוצים לפרק ממשלה ימנית תעשה את זה". לדבריה, שר הביטחון היה צריך לשקול, ואם הוא סבל כל כך הוא יכל למשוך עוד חודשיים. "אם רוצים לוודא שהממשלה תשרוד עד סוף ימיה, אז כל אחד צריך לקחת אחריות על האמירות שלו", אמרה. 
"שמעתי את הכותרות של כחלון ודרעי ואני לא יודעת על כך שראש הממשלה קיבל החלטה להקדים את הבחירות", הדגישה, "אנחנו לא חוששים מבחירות וראש הממשלה אמר שהוא מעדיף לסיים את הכהונה באוקטובר-נובמבר 2019". רגב ציינה כי "קשה לתפקד עם קואליציה של 61 חברים. ראש הממשלה צריך לסיים את ההתייעצויות, ולקבל את ההחלטה הטובה ביותר לחברה הישראלית".

השרה התייחסה לסקרים שפורסמו אתמול במהדורות החדשות. "אנחנו יודעים מה הסקרים אומרים", הסבירה, "נתניהו הכי טוב להנהיג את המדינה ולא גבאי, לפיד ולבני שלא הגיעו להחלטות שנתניהו קיבל". לדבריה, צריך לתת לזה זמן. "גם אם הולכים לבחירות זה לא יקרה מחר בבוקר כי צריך לפזר את הכנסת ואחר כך יש להמתין 60 ימים", ציינה, "זה יקרה באזור חודש מרץ ואלוהים גדול עד אז".
"הדברים של צחי הנגבי הבוקר הם אמירה אומללה וטוב אם יתנצל עליה", אמרה רגב, "אני לא יודעת למה הגענו להסדרה וגם חברי הקבינט לא יודעים. אני סומכת על ראש הממשלה". היא הסבירה: "אמרתי שהיה צריך היה לתת מכה חזקה מהאוויר ולבצע סיכולים של אנשי חמאס".