ראש הממשלה, בנימין נתניהו, יכריז ככל הנראה מחר על מועד הבחירות לכנסת ה-21 ובימין כבר מתארגנים לקראתן. עו"ד איתמר בן גביר, מראשי מפלגת "עוצמה יהודית" אמר כי במפלגתו לא שוללים חיבור טכני עם מפלגת "זהות", בראשות משה פייגלין, ועם מפלגת "יחד" בראשות אלי ישי, אולם לדבריו "הפעם הרשימה תקבע לפי מידת התמיכה של הציבור והכוח של המפלגה".

במפגש עם צעירים שנערך בעיר רחובות, העריך בן גביר כי אחרי הבחירות הקרובות תכהן בכנסת מפלגה מימין לבית היהודי. לדבריו "אין הזדמנות יותר  ראויה מהפעם הקרובה שבה עם ישראל הולך לבחירות, מבקש להצביע לימין, אך האופציות שעומדות לרשותו מאכזבות ביותר. הבחירות הקרובות מגיעות כאשר המפלגות המרכיבות את ממשלת ישראל בשפל שיא, והמגמה הנראית בסקרים רק תלך ותתחדד כאשר עם ישראל מתקשה לתת אמון בפוליטיקאים שמכהנים כעת כראשי המפלגות". 

בן גביר הוסיף ותקף כי "גם ביבי, גם ליברמן וגם בנט, כולם היו שותפים בממשלה שהתקפלה שוב ושוב, נכנעה לטרור, אפשרה לכנופיית הטרור בעזה לנהל את סדר היום של מדינת ישראל, מסרה כסף לחמאס, פתחה את המעברים ואפשרה להכניס לעזה מכל הבא ליד". 
עוד אמר כי "הממשלה הנוכחית אפשרה לרמטכ"ל לנהל מדיניות עצמאית מבלי לדפוק לו על השולחן, אפשרה למפכ"ל המשטרה להתקפל בפני הפשיעה החקלאית והאלימות במגזר הערבי, ואפילו כאשר בית המשפט העליון התיר לה לאכוף את החוק בקרב הבדואים, היא מתבוששת מלקיים זאת גם בעידן שבו אין שום לחץ בין לאומי". 

"בעמדותיו המדיניות והדתיות בנט קרוב יותר למרכז"

"צריך להבין ש'בבית היהודי' יש אנשים יקרים, וכמה דמויות שאני מאוד מעריך באופן אישי, אך הם חייבים חיזוק מימין. המצב שבו נפתלי בנט הוא הסמן הימני של ממשלת ישראל, הוא לא מצב בריא ונורמלי, כאשר בעמדותיו הן המדיניות והן הדתיות נפתלי יותר קרוב למרכז מאשר לימין", טען בן גביר והוסיף כי 
"אני מעריך שלאור האכזבה הענקית מהממשלה הזאת אחרי הבחירות לכנסת תהיה מפלגה מימין לבית היהודי". 

באשר לחיבור טכני בין התנועות השונות בימין אמר: "אני בעד שיתוף פעולה עם פייגלין ואלי ישי, אבל הפעם צריך לקבוע את הרשימה לפי רצון הבוחר, בעוצמה יש את מיכאל בן ארי, יש את ברוך מרזל, ויש את בנצי גופשטיין, כאשר כל אחד מהם יזכה לתמיכה של עשרות אלפי אנשים. בפעם האחרונה שהתמודדנו עם אלי ישי הבאנו חלק גדול מהקולות". 

בהתייחס לשאלה האם הוא עצמו יתמודד ברשימה אמר בן גביר כי "טרם החלטתי, טוב לי בעולם המשפט ואני עושה דברים חשובים מאוד לעם ישראל, אבל אני יודע שיותר ויותר אנשים מצפים לראות אותי בכנסת, יש שם אתגרים גדולים וכפי שהצלחתי בעולם המשפט אני סבור שאני יכול להצליח בפוליטיקה. אני לא שולל את האפשרות הזאת".