הממשלה מתכנסת הבוקר (ראשון) לשיבתה השבועית, בצל המשבר הפוליטי שגרמה התפטרותו של אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון. בליכוד עדיין מנסים למנוע את הקדמת הבחירות וקוראים לכולנו ולבית היהודי לנהוג באחריות. ראש הממשלה בנימין נתניהו אמר בפתח הישיבה כי "בימים האחרונים שוחחתי עם כל ראשי הקואליציה. אפגש הערב עם שר האוצר משה כחלון. בתקופה ביטחונית רגישה זו לא צריך ללכת לבחירות ואנחנו יודעים מה קרה כשגורמים בממשלת הימין הובילו להפלת הממשלה כמו שהיה ב-1992 וכמו שהיה ב-1999שהביאו עלינו את אסון אוסלו ואסון האינתיפאדה".

שר התיירות יריב לוין אמר טרם הישיבה כי "אני חושב שאנחנו עדים בימים האחרונים לשרשרת של אירועים חסרי אחריות וחסרי תקדים, זה התחיל ההתפטרות של ליברמן שנתן מתנה לחמאס ונטש את המערכה ועדה זעזוע בממשלה. וזה נמשך בדברים שאמרו כחלון ובנט. אני לא יכול להבין מדוע היה אפשר לתפקד בתחילת הקדנציה עם 61 ומדוע לא ניתן להמשיך כרגע. דרך המלך היא שממשלה תשלים את ימיה".
על הדרישה של נפתלי בנט לקבל את תיק הביטחון, אמר לוין כי "אנחנו מעולם לא פסלנו פסילה אישית של כל אחד. אבל אני קורא לשרים בנט וכחלון לחזור בהם ולהישאר בממשלה".

שרת התרבות והספורט, מירי רגב התייחסה גם היא לאפשרות של בחירות מוקדמות: "זה תלוי החברים שלנו, אני חושבת שאפשר לתפקד בקואליציה עם 61. אם כל אחד יאפסן קצת את האגו שלו נוכל להמשיך להוביל מדיניות טובה. אני חושבת שבסופו של יום אנחנו יכולים לסיים את הקדנציה. בשנה אחרונה יש יותר אחריות לכל ח"כ ולכל שר".
השר לביטחון פנים, גלעד ארדן, אמר כי "אני מאוד מקווה שלא הולכים לבחירות ואני לא מבין מבחינת השרים כחלון ובנט מה ההבדל בין הממשלה בתחילת הקדנציה לממשלה עכשיו. אם נראה שזה לא מצליח מה שלא הוכח אחרת, אז נוכל להחליט על בחירות אין סיבה ללכת לבחירות". בתשובה לשאלה אם לתת את תיק הביטחון לבנט, אמר ארדן כי הוא לא מתערב לראש הממשלה בשיקולים, אבל הליכוד צריך להחזיק בתפקיד". 

בתוך כך, סיעת ישראל ביתנו הגישה הבוקר הצעת חוק לפיזור הכנסת, יומיים בלבד לאחר התפטרותו של אביגדור ליברמן מתפקיד שר הביטחון, שנכנסת היום לתוקף.