שר הביטחון היוצא אביגדור ליברמן התייחס היום (חמישי) בכנס נתניה של איגוד דוברי הרשויות המקומיות בישראל להתפטרותו, ועקץ את חבר מפלגתו לשעבר, העיתונאי שרון גל, שכינה אותו "רמבו צעצוע", ואמר: "אני מרחם על אנשים שיורקים לבאר ששתו ממנו, אלו אנשים אומללים".



"חמאס הפך להרבה יותר חזק לעומת העבר", אמר יו"ר ישראל ביתנו בהתייחס לסבב ההסלמה האחרון בדרום. "הייתה פה כניעה לטרור, מה שעשינו היה גם להעביר כסף במזומן, דלקים והפסקת אש בתנאים של החמאס. שבעה חודשים שתושבי הדרום תחת מתקפה, שריפות ובלוני תבערה - לא ייתכן שמדינת ישראל לא תתן לזה סוף".

"חברי הקבינט רומזים ומסכלים מהלכים בדיונים ביטחוניים בקבינט ורצים לתוכניות בוקר להתלונן איך אסמעיל הנייה עדיין חי", הוסיף ליברמן, שטען כי מדובר ב"הפקרות ביטחונית".

בהתייחס לטענות האלוף במיל' יצחק בריק, לפיהן צה"ל לא ערוך למלחמה, אמר: "במשרד האוצר עובדים כמו טייס אוטומטי, מה שהיה הוא שיהיה". מלבד זאת, הוסיף: "אי אפשר להתמודד עם כל האיומים בצפון ובדרום עם הסד"כ (סדר הכוחות) הקיים".
בתוך כך, הוא יצא גם נגד ח"כ איימן עודה, לאחר שסירב לשבת לידו במליאה: "מדובר בגיס חמישי מובהק שפוגע בביטחון מדינת ישראל ותומך בחמאס ובחיזבאללה. מקומם של חברי הכנסת הערביים בפרלמנט בעזה".