גדעון סער, שר הפנים וחבר הקבינט המדיני ביטחוני לשעבר התראיין היום (שישי) בתכניתו של ניסים משעל ב-103FM ודיבר על הסכנות שבהימנעות מתקיפת מפעלי הנשק המדוייק של החיזבאללה בלבנון. בראיון סער אמר כי בשנתיים האחרונות, "החיזבאללה הקים מפעלים לדיוק טילים והפך רקטות כבדות ארוכות טווח, לטיל שיכול לפגוע בכל מקום במדינת ישראל. דמיין את כל המתקנים הצבאיים והאזרחיים שלנו, את נמל התעופה בן גוריון, נפגעים באופן מדוייק".



משעל ניסה להבין האם סער בעד יציאה למלחמה נגד ארגון הטרור הלבנוני, וסער השיב: "אני מסכים שהסבירות לתגובה של חיזבאללה היא גבוהה. אנחנו צריכים לשאול את עצמנו האם אנחנו רוצים להמתין ולהיפגש עם החיזבאללה כשיש לו יכולת מהלומה איכותית על התשתיות האזרחיות והצבאיות של מדינת ישראל. מומחים יסבירו שכל טיל מדויק מביא לנזק של בערך עשר רקטות כבדות "טיפשות". יש לאיראנים מטרה מסוימת - צבירת כח סביבנו, גם בהקשר של ההתבססות בסוריה, בלבנון, ולהגיע ליכולת מהלומה איכותית, על מנת לסחוט אותנו. הם יחזיקו עלינו מנופים רבי עוצמה. לכן אני בדעה שישראל חייבת לפעול היום. ישראל איננה יכולה להכיל את התפתחות האיום הזה".

 
משעל הגיב לדברי סער: "המשמעות תהיה מלחמה עם חיזבאללה, טילים על ישראל, מיליונים במקלטים, אבדות בדרך. למה?", וסער השיב: "ישראל חייבת לפעול היום במכת מנע על אותם מפעלים לטילים מדויקים שנבנים בלבנון. היו ניסיונות כאלה גם על אדמת סוריה, שעל פי מקורות זרים, ישראל טיפלה בהם. בלבנון יש אתרים כאלה".

עוד אמר סער בנושא: "תפקיד של מנהיגות - לא לקבל החלטות קלות. כאן אנחנו מדברים על החלטה שהיא באמת החלטה קשה. גם ההחלטה להימנע מפעולה יש לה משמעות. החיזבאללה וגם החמאס בונים עוצמה, והיא מכוונת רק מול גורם אחד - מדינת ישראל. אני אומר את הדברים האלה כדי לחזק את הממשלה, כדי לחזק את ראש הממשלה, כדי להקדים גיבוי ותמיכה בציבור לקבל החלטות קשות. אני חושש מאוד שחלון ההזדמנויות הולך ונסגר, ואם אנחנו לא נפעל היום, בעתיד, אם נפעל, הפעולה שלנו תהיה הרבה פחות אפקטיבית, והמחירים שלה יהיו הרבה יותר כואבים. אתמוך ואגבה כל החלטה שתתקבל בעניין הזה".