חברת הכנסת מרב מיכאלי תקפה אתמול בערב והיום (שישי) את "הבית היהודי", על רקע מה שהגדירה "שימוש פוליטי ציני" שעושה המפלגה בשירות הלאומי. יו"ר המפלגה, שר החינוך נפתלי בנט, לא נותר אדיש לדבריה, וכתב: "כמה אפלה ומרירות צריכים להיות בבן אדם כדי לתקוף כך בנות מופלאות שנותנות את הנשמה עבור ילדים בחינוך המיוחד?".

"יש לכם ילד או ילדה בחינוך הממלכתי?", תהתה מיכאלי בסרטון שפרסמה בחשבון הטוויטר שלה. "בוא תקשיב איך בנט והבית היהודי שוטפים להם את המוח".

לטענת מיכאלי, במסגרת "שיעורי תרבות יהודית ישראלית" שיזמה המפלגה, "הוכנסו בנות שירות לאומי לבתי הספר שמסבירות מהו יהודי טוב: 'שומר מצוות, מאמין בבניית בית המקדש השלישי, שומר על צניעות, מבין שהומואים הם תקלה'. כלומר, הישראלי הנכון הוא המתנחל חובש הכיפה ואשתו הכפופה לו". 
השר בנט, כאמור, זעם על דבריה, וכתב בחשבון הטוויטר שלו: "כמה אפלה ומרירות צריכים להיות בבן אדם כדי לתקוף כך בנות מופלאות שנותנות את הנשמה עבור ילדים בחינוך המיוחד, ילדים בסיכון, תלמידים בפריפריה ותלמידים בכל רחבי ישראל. עם ישראל אוהב אתכן בנות שירות לאומי מופלאות!"

השר הממונה על השירות הלאומי-אזרחי, אורי אריאל, הוסיף: "גברת מיכאלי, את מנהלת קמפיין הסתה כלפי בנות השירות הלאומי ומהווה הוכחה חיה שאתם, בשמאל שחכתם מזה להיות יהודי כבר ממזמן. בנות השירות הלאומי הם הסיירת החברתית של ישראל, הן עוזרות לקהילות מוחשלות, בעלי מוגבלויות פריפריה, בתי חולים וביטחון ישראל. תזכירי לי מה את עשית לטובת המדינה בגילאים שלהן? תתביישי ותתנצלי מיד".