ראש הממשלה בנימין נתניהו דרש מהאתר וואלה לפרסם ידיעה מכפישה על אשתו של השר נפתלי בנט, כך דווח הערב (רביעי) בחברת החדשות. לדברי מקורבים לשאול אלוביץ', בעל השליטה בוואלה, ראש הממשלה ביקש לפרסם באתר ידיעה על כך שגילת, אשתו של יו"ר הבית היהודי, עבדה במסעדות לא כשרות.

"אלוביץ' עזר לביבי רק כשחשב שהוא צודק. למשל, יום אחד נתניהו ביקש ממנו לפרסם כתבה שגילת, אשתו של נפתלי בנט, הייתה שפית במסעדות לא כשרות. הם לא הסכימו לפרסם דבר כזה", אמרו מקורבי אלוביץ' לחברת החדשות.

השר בנט הגיב לדיווח בפוסט בטוויטר בו כתב: "צר לי עליך, מר נתניהו. טרחת אישית להתקשר לבעלי ״וואלה״ כדי לפגוע באשתי. זהו מעשה נבזי ופחדני. תתבייש לך. התחתנתי עם גילת, אישה מופלאה, ישראלית מבית חילוני וערכי, ויחד הקמנו בית ציוני דתי נפלא. משפחתי היא גאוות חיי. אל תתנצל בפניי; אני לא מעוניין. תתנצל בפני אשתי".

מהליכוד נמסר בתגובה: "אין גבול לצביעות של בנט, הוא זה שצריך להתנצל. עיתונאים רבים יודעים שמן הרגע שעזב את לשכת נתניהו, בנט לא הפסיק לתדרך נגד שרה נתניהו ולהשמיץ אותה בכל הזדמנות. מי שיש לו חמאה על הראש, שלא יצא לשמש".

בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, השיב לבנט בפוסט בפייסבוק בו טען כי השר ניסה להכפיש בדרך דומה את אמו שרה: "נו ואתה עשית את זה מליון פעמים כנגד אמא שלי עם נוני מוזס ועם כל עורך של כל כלי תקשורת אפשרי במדינה. נו ו?".

"סיכול ליריבים מימין"

כזכור, עיתונאי ערוץ עשר רביב דרוקר אמר לפני כשבועיים ב-103FM כי לפי עדויות עובדי וואלה בתוכנית "המקור", ראש הממשלה נתניהו עשה שימוש באתר על מנת לפגוע ביריביו הפוליטיים מימין, בהם השר בנט. "אתה רואה שם חיסולים. הם מעולם לא נפגשו לעשות סיכול למישהו משמאל אבל עשו לגדעון סער, איילת שקד, בנט, ארדן, רובי ריבלין", אמר דרוקר.

נפתלי וגילת בנט. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90נפתלי וגילת בנט. צילום: יוסי זליגר, פלאש 90